پاسدارحمید بیگی:در قالب طرح"جهادهمبستگی" از مردم سراسر کشور با محوریت مساجد دعوت میشود در ساخت وبازسازی و نوسازی منازل مسکونی مناطق محروم مشارکت کنند.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۷۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج مرکزی ازمحلات؛ فرمانده گردان پیاده محلات گفت: محور این طرح، در سراسر کشور مساجد با رویکرد جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیران برای بازسازی یا نوسازی منزل مسکونی آسیب‌دیده است.

پاسداربیگی با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب در خصوص پای کار آمدن مسئولین در راستای خدمت رسانی به مردم گفت: در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها تنها راه مقابله و برون رفت از مشکلات خدمت به مردم است بخصوص افرادی که در سیل و زلزله آسیب دیدند.

فرمانده گردان یازهرا (س) بیان داشت: در این طرح برای هر مسجد یک خانه تعریف شده که مشخصات این واحد‌ها نیز در سایت کاملاً مشخص هستند و اهالی مسجد که کمک‌ها را جمع‌آوری می‌کنند می‌توانند مراحل ساخت و تعمیر منازل را از نزدیک مشاهده کنند و اثر کمک‌های خود را ببینند.

وی گفت: در این راستا سپاه یک تسهیل گر است و پیمانکار نیست بلکه حمایت می‌کنیم که افراد با مشقت کمتر خانه‌های خود را بازسازی کنند.

وی افزود: کمک به ساخت منازل در درجه اول بر عهده دولت و بنیاد مسکن است ضمن اینکه اطلاع داریم پولی که بنیاد مسکن به این امر اختصاص می‌دهد جوابگو نیست در همین راستا سازمان بسیج طرحی را به نام طرح همبستگی ملی برنامه‌ریزی کرده است.

بیگی گفت:گردان پیاده یازهرا(س)محلات با دردست گرفتن چهارپروژه ساخت منزل محروم روستای بزیجان در قالب طرح جهادهمبستگی ملی درماموریت می باشد.

وی در پایان یاد آور شد: در حوزه محرومیت‌زدایی و در راستای تحقق بیانیه گام دوم از گذشته تاکنون در دستور کار بسیج قرار گرفته و در جهت رفع محرومیت‌زدایی هدف‌مند در شهرستان تلاش می‌کنیم.

ارسال نظرات