خبرهای داغ:
معاون سیاسی فرماندار مراغه با تاکید بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه گفت: ایستادگی در برابر تهدیدات دشمنان نخستین درسی است که باید از ۸ سال دفاع مقدس آموخت.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۷۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  موسی شعفی روز چهارشنبه در نشست ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراغه افزود: یادآوری ایثار، شهادت و مجاهدت های رزمندگان و شهدا در ۸ سال دفاع مقدس زمینه ساز تربیت نسلی متعهد و پایبند به ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی خواهد بود.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم و یادمانی از مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر تهاجم رژیم بعثی است که با حمایت های شرق و غرب، آرمان های اسلامی و انقلابی را نشانه رفته بودند.

شعفی اضافه کرد: امروز نیز با توجه به تحریم ها و تهدیدهای دشمنان از جمله استکبار جهانی و آمریکا، دفاع همچنان باقی است.

وی اظهارداشت: هوشیاری در برابر تهدیدها و هجمه های نرم و سخت دشمنان، رسالتی است که با تاسی به فرهنگ ۸ سال دفاع مقدس محقق خواهد شد.

شعفی با اشاره به برنامه های فرهنگی و اجتماعی در هفته دفاع مقدس افزود: این برنامه ها با شعار محوری «ما پیروزیم» از ۳۱ شهریور آغاز شده و تا ششم مهر امسال ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، نشست های روشنگری، غبار روبی مزار شهدا، همایش بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و نیز برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری از جمله این برنامه ها خواهد بود.

شعفی اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، همایش پیاده روی خانوادگی، نخستین جشنواره ماهیگیری خانوادگی، همایش های کوهنوردی و غارنوردی و نیز تجلیل از خانواده های شهدا ورزشکار از جمله برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها