خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته از فرهنگ عاشوراست، گفت: سازش ناپذیری با دشمن یکی از مصادیق بارز فرهنگ عاشورا ست.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۶۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در کارگاه اندیشه ورز بسیج کارمندی و کارگری، امنیت و اقتدار کشور را مرهون دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: نتیجه عدم سازش با دشمن، پیروزی، رشد و خودکفایی است.

وی با اشاره به نتایج و دستاوردهای بی نظیر دوران دفاع مقدس، آن را مصداق بارزی از سازش ناپذیری ایران با جبهه کفر خواند و اظهار کرد: اگر امروز استکبار به دنبال روزنه ای برای مذاکره با ایران است در سایه اقتداری است که به برکت دوران دفاع مقدس به دست آورده ایم که باید آن را قدر بدانیم.

محمدی افزود: در فرهنگ عاشورا، شهادت و تحمل هزینه برای رسیدن به آرمانهای مقدس، امری ستودنی است و ما با تاسی بر این فرهنگ، ۸ سال در برابر دشمن تا بن دندان ایستادیم، هزینه ها دادیم اما هرگز حاضر نشدیم ذلت سازش با دشمن را بپذیریم که قدرت و اقتدار شکست ناپذیر امروزمان، نتیجه ای از این ایستادگی و مقاومت است.

وی با افتخار بر فرهنگ عاشورا اظهار کرد: فرهنگ عاشورا فرهنگی است که در همه زمانها جاری بوده و خواهد بود و این تنها ما نیستیم که به این فرهنگ مفتخریم بلکه حتی پیامبر(ص) و علی(ع) نیز بر این فرهنگ می بالیدند.

هیئت اندیشه ورز قشر کارمندی و کارگری با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه شهید کلاهدوز در سالن جلسات شهرداری میانه برگزار شد.

ارسال نظرات