فرمانده سپاه تنکابن با اظهار گلایه از نبود متولی مشخص و پیگیر در امور هیأت های مذهبی گفت: متأسفانه مسئولان و متولیان این حوزه در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند که این در انقلاب اسلامی و حکومت دینی ما پذیرفته نیست.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۶۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،نشست هم اندیشی اعضای هیأت های مذهبی شهرستان و جمعی از جوانان هیأت انصارالمهدی(عج) تنکابن با فرمانده سپاه در سالن اجتماعات دفتر فرماندهی سپاه برگزار شد.

سرهنگ سیدابراهیم شریفی، فرمانده سپاه مقاومت تنکابن در این نشست ضمن تشکر از حضور جوانان و اعضای هیأت های مذهبی با اشاره به وظایف بسیج و سپاه در این باره گفت: کشور ما به عنوان مرکز ثقل اسلام و حکومت اسلامی در جهان است و این گفتۀ ما نیست، بلکه دشمنان نظام اسلامی این را بارها عنوان کرده و بر آن تأکید کرده اند.

وی با تأکید بر اینکه حفظ اسلام بر عهده انقلاب بوده و این وظیفه بیشتر بر عهدۀ جوانان است، تصریح کرد: فعالیت جوانان نباید به هیأت و مساجد محدود شود و اقدامات خودجوش و انقلابی در سطح کشور از سوی جوانان باید افزایش یابد.

شریفی در ادامه با اظهار گلایه از نبود متولی مشخص و پیگیر بر امور هیأت های مذهبی گفت: متأسفانه مسئولان و متولیان این حوزه در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند که این در انقلاب اسلامی و حکومت دینی ما پذیرفته نیست.

فرمانده سپاه تنکابن  یادآور شد: پیش از آغاز مراسم و پیش از شروع دهه محرم و ماه مبارک رمضان و ایام شهادت و ولادت، باید جلساتی با حضور مسئولان نظامی و انتظامی و مدیران ارشد شهرستان با برپاکنندگان ایستگاه های صلواتی و هیأت های عزاداری برگزار و مشکلات و مباحث امنیتی و اجرایی به درستی تبیین شود.

وی همچنین بر پرهیز از تندروی و لزوم توجه به قانون و انجام صحیح آن از سوی اعضای هیأت های مذهبی و موکب داران تأکید و خاطرنشان کرد: جوانان هیأتی ابتدا انقلابی هستند و بعد هیأتی، لذا افراد انقلابی باید حساب شده و درست عمل کنند تا دچار مشکل و اختلاف نشوند.

سرهنگ پاسدارشریفی در پایان، حمایت از هیأت های مذهبی و جوانان فعال در این حوزه را وظیفۀ بسیج و سپاه عنوان کرد و افزود: بنده وظیفه داشتم که در مورد اخیر وارد شده و از اعضای این موکب حمایت کنم چراکه اقداماتی از این دست در حفظ و تداوم انقلاب مؤثرند و طبق اصل 150 قانون اساسی، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن، وظیفه ذاتی سپاه پاسداران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها