مجمع بسیج شهرستان کوثر با حضور کارگروه ها و اقشار مختلف بسیجیان در سالن اندیشه شهرستان کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۴۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

مجمع بسیج شهرستان کوثر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،این مجمع با حضور کارگروه های مختلف و اقشار مختلف بسیجیان در سالن اندیشه شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محرم پور رحمان فرمانده سپاه ناحیه کوثر در این مراسم اظهار داشت:اهدف مختلفی از برگزاری این مجمع دنبال می شود که مورد اول آن تحقق منویات مقام معظم رهبری است که باید به این امر مهم جامه عمل پوشانده شود مورد دوم بحث توسعه وپیشرفت شهرستان وکمک به رفع مشکلات شهرستان وروستاه ها است ومورد بعدی کمک به امر اقتصاد مقاومتی است که همت همه ی عزیزان ما را می طلبد.

وی افزود:دشمن امروز از گزینه نظامی به گزینه اقتصادی ،فرهنگی ورسانه ای روی آورده است وسعی می کند با فشار حداکثری به دولت ومردم ناامیدی را در جامعه ترویج داده وبه اهداف شوم خود برسد ولی غافل از این است که مردم ما ولایی وبابصیرت هستند وهمیشه نقشه دشمنان را خنثی می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت:ملت ما با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری وبدون هیچ منتی بعنوان سربازان ولایت به دنبال حفظ ارزشهای اتقلاب هستند وبا روحیه جهادی ونخبه پروری ومبارزه بافقر وفساد که خنثی کننده همه نقشه های دشمنان است نقششان را به شایستگی ایفا خواهند کرد

ارسال نظرات
آخرین اخبار