خبرهای داغ:
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:هدف قرار گرفتن پهباد آمریکایی RQ-4 با سامانه سوم خرداد به‌طور کامل مقامات سیاسی و نظامی آمریکا را گیج کرد.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۳۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حسینعلی حاجی دلیگانی شب گذشته در هیأت رزمندگان اسلام این شهرستان که در جوار یادمان شهدای پارک انقلاب شاهین شهر برگزار می‌شود، اظهار کرد:پس از سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی در خلیج‌فارس صهیونیست‌ها به دولت آمریکا گوشزد کردند که اگر به مقابله با ایران بپردازند چیزی از رژیم اسرائیل نخواهد ماند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی اوضاع کنونی اقتصادی کشور را ناشی از مدیریت ضعیف برخی از مسؤولان اقتصادی کشور ارزیابی کرد.

وی اظهار داشت: دولت در دوره ریاست آقای سیف بر بانک مرکزی، ۲۷ میلیارد دلار ارز خزانه کشور را به بازار تزریق کرد اما نتوانست نوسانات ارزی را کنترل کند اما در دوره ریاست آقای همتی با تزریق ۱۴۰ میلیون دلار به بازار ارز شاهد ثبات نسبی قیمت ریال در برابر ارز‌های خارجی هستیم.

حاجی با بیان اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب هم‌اکنون به‌خوبی جنگ اقتصادی را به‌خوبی درک می‌کند بیان داشت: اگر خواص و مسئولین در داخل کشور به سبک و سیاق شهدا عمل کنند، مطمئن باشید دشمن نیز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها