روابط عمومی سازمان بسیج کارمندان خراسان رضوی خبر داد
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید اعلمی شهرداری و شورای شهر معارفه شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۰۷۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید اعلمی شهرداری و شورای شهر معارفه شد.

سیدجوادکمال مسئول سازمان بسیج کارمندان خراسان رضوی از زحمات مدیران، جراید و اعضای شورای شهر مشهد تشکر نمود و گزارش کاملی از تخصصی کردن حوزه های ادارات گزارش داد و افزود بحث جوان گرایی را سرلوحه کار خود قرار دهید .

سپس محمدرضا کلائی، شهردار مشهد در این مراسم که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی برگزار شد، گفت: معتقدیم با توجه به اقدامات و تلاش‌هایی که حوزه بسیج شهرداری و شورای شهر مشهد طی چند سال اخیر انجام داده است، می‌تواند الگویی برای سایر حوزه‌ها باشد.
وی افزود: مدیریت شهری در راستای خدمات‌ رسانی و جلب رضایت شهروندان باید پویا و فعال باشد لذا پایگاه‌های بسیج فعال در مدیریت شهری و شورای شهر نیز باید در این مسیر حرکت کنند.
شهردار مشهد با تشکر از تلاش‌های سرهنگ محمدزاده، فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج شهید اعلمی شهرداری و شورای شهر ادامه داد: از حسن انتخاب آقای حسین حسامی فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید اعلمی شهرداری و شورای شهر تشکر کرده و برای وی در ادامه مسیر آرزوی موفقیت دارم.
گفتنی است در این مراسم سرهنگ محمدزاده تکریم و حسین حسامی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید اعلمی شهرداری و شورای شهر معارفه شد.

ارسال نظرات