خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت:امروز دشمن غیرت ملی ما را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۹۱۷۵۰۶۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار عباس بنائی خیرآبادی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع)در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک گلستان بیان نمود:مسجد محوری در تمام برنامه های بسیج باید اصل و اساس و باشد.

وی افزود:بنای پیروزی و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران از مساجد بوده است و امروز اگر شاهد  رشد پایگاه مقاومت بسیجی هستیم ریشه و اساس آن از مسجد آغاز شده است.

سرهنگ بنائی تاکید کرد:بسیج متشکل از سه رکن اصلی در مساجد می باشد که شامل امام جماعت،هیئت امنای مساجد و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محل می باشد.

وی تصریح نمود:امروز الارغم تمام مشکلات موجود در کشور امیدواریم با کمک روحانیت و بسیج مشکلات را مرتفع نمائیم.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز ابراز داشت:هیچ کس نباید در مقابل صحنه های فساد انگیز و دیگر مشکلات در جامعه بی تفاوت باشد چرا که امروز دشمن غیرت دینی ما را نشانه گرفته است.

وی خاطر نشان نمود:خط مقدم سپاه و بسیج حوزههای مقاومت بسیج می باشد که مستلزم کار جهادی،ایثار و از خودگذشتگی در حوزههای مقاومت می باشد.

در پایان از تلاش های برادر فرزانه در مدت مسئولیت خود در حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع)قدردانی و برادر علیرضا جهاندیده به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع)ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص)معارفه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها