سرهنگ پاسدار علیزاده فرمانده سپاه دیواندره درگفتگویی به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک این هفته ازاجرای ۷۸ عنوان برنامه دراین هفته به همت سپاه شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۷۵۰۳۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از دفاع مقدس،کردستان سرهنگ پاسدار علیزاده فرمانده سپاه دیواندره درگفتگویی به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک این هفته ازاجرای ۷۸ عنوان برنامه دراین هفته به همت سپاه شهرستان خبرداد.

وی در ادامه گفت: عزت و سربلندی و پیشرفت نظام اسلامی همه به واسطه دفاع مقدس است و شهادت و از خودگذشتگی رزمندگان بود که به فرمام امام خمینی (ره) لبیک گفتند و همه عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون بیش از ۲۳۰ هزار شهید هستیم.

علیزاده اضافه کرد: دشمن تلاش دارد تا ارزش‌های نظام اسلامی و دفاع مقدس را کمرنگ کند بنابراین باید هرساله هفته دفاع مقدس پرشور‌تر از همیشه برگزار شود.

وی از اجرای ۷۸ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در دیواندره خبر داد و افزود: برگزاری یادواره شهدا در قالب (آبروی کوچه‌ها و افتخار محله)، برپایی نمایشگاه، همایش ایثارگران، جانبازان و آزادگان در حسینیه سپاه، برپایی ایستگاه صلواتی، غبارروبی مزارشهدا، همایش پیاده روی خانوادگی وبرگزاری نشست‌های بصیرتی از مهمترین این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه دیواندره خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت و تلاش‌های اولیاء الهی و ثمره قیام عاشورا بود که به نتیجه رسید و دفاع مقدس نیز بزرگ‌ترین حماسه تاریخی کشور بود که پس از انقلاب اسلامی رخ داد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات