خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در راستای بررسی مشکلات و خواسته های بسیجیان به همراه رئیس اداره آموزش و پرورش و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی ، با فرمانده و بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج هندیجان دیدار نمود.
کد خبر: ۹۱۷۵۰۲۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب درشب سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : بسیجیان شهرستان هندیجان با تمام ظرفیت ها در برنامه ها و ماموریت های سپاه و بسیج حضوری فعال و تاثیرگذار دارند.

وی افزود: در بازدید میدانی از پایگاه های مقاومت بسیج شهید مطهری و شهیدرجایی بسیجیان به همراه فرمانده پایگاهها و اعضای شورای پایگاه های خود مشکلات و خواسته هایی را عنوان کردند که انشا الله پیگیری خواهند شد.

وی بابیان همکاری رئیس اداره آموزش و پرورش در بازدید از پایگاههای مقاومت بسیج هندیجان گفت: از همکاری و همراهی رئیس اداره آموزش و پرورش در بازدید ازپایگاهها تقدیر می شود که بسیجیان خواسته هایی از آموزش و پرورش مطرح نمودند‌.

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : بسیج در کل کشور تاثیرگذار است و ما افتخار می کنیم به بسیجیان که با ایثار و فداکاری در خط مقدم هستند و در تمام زمینه ها پای کار بوده که همه ماها قدرشناس اخلاص این بسیجیان هستیم .

وی بااشاره به افتتاح مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)در هندیجان بیان کرد : مراسم افتتاح مسجد حضرت صاحب الزمان (ع)به همراه زینبیه با حضور مسئولان محلی، بسیجیان و سران عشایر و خیرین با شکوه خاصی در ماه محرم افتتاح شد که انشالله اینگونه کارهای پر خیر در شهرستان هندیجان ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها