حجت الاسلام غنی زاده در یادواره شهدای روستای دهنودشت:
یادواره شهدای روستای دهنودشت بحش مرکزی بهاباد با حضور بخشدار بخش مرکزی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در حسینیه این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۰۱۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام حمید غنی زاده درآئین یادواره شهدای روستای دهنودشت بهاباد باگرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت : جوانان باید با مطالعه سیره و روش زندگی شهدا و الگو قرار دادن آن ستاره های آسمانی ، سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کنند.
این روحا نی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: ترویج و اشاعه آرمان‌ها و اهداف شهدای والامقام که با گذشت و ایثارگری که از خود نشان دادند اجازه نداند که حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد مورد تاکید بوده و باید در این زمینه همگان تلاش لازم را داشته باشیم.
حجت الاسلام غنی زاده تصریح کرد : پیام و خواسته شهدا،حفظ انگیزه شهادت و حمایت از خط اعتقادی آن هاست که خانواده شهدا توانسته اند این امر را به نحو مطلوب به سرانجام برسانند.
وی عنوان کرد : امروز نیاز است که رشادت های شهدا برای جوانان معرفی و بازگویی شود و صحنه های دوران دفاع مقدس و ایثارگری آن غیورمردان را برای نسل های آتی و نسل های سوم و چهارم بازگو کنیم.
غنی زاده با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا روز به روز بر اوج و اقتدار ایران اسلامی افزوده‌تر می‌شود و همه اقشار باید مرهون و مدیون این عزیزان باشند و در برپایی یادواره ها حضوری گسترده یابند افزود : حضور در محفل شهدا سعادت و افتخاری بزرگ است که نصیب همه مردم می شود تا دراین مراسم ها شرکت کنند .
این روحانی باگرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای این روستا گفت : شهدا مردان بسیار بزرگی بودند که با ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی در مسیر رضای خداوند گام برداشتند.
روستای دهنودشت بخش مرکزی بهاباد دردوران دفاع مقدس سه شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است .
گفتنی است در پایان هیئت های مذهبی به صورت دسته جات زنجیر زنی وسینه زنی از مسجد این روستا حرکت و با حضور در گلزاری شهدای روستای دهمودت به عزاداری پرداختند و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند .

انتهای پیام /د
ارسال نظرات