به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس ،سرهنگ اکبر کردی فرمانده سپاه زرند ،عرب مسئول بنیادشهید وامورایثارگران شهرستان با خانواده 5 شهید والامقام دیدار وسرکشی نمودند واز خانواده والامقام این شهداء تجلیل نمودند .
کد خبر: ۹۱۷۵۰۱۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، سرهنگ اکبر کردی فرمانده سپاه زرند، عرب مسئول بنیادشهید وامورایثارگران شهرستان با خانواده ۵ شهید والامقام دیدار وسرکشی نمودند واز خانواده والامقام این شهداء تجلیل نمودند.

سرهنگ اکبر کردی فرمانده سپاه زرند در این دیدار‌ها گفت: هدف از دیدار با خانواده ایثارگران بزرگداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های این عزیزان در دوران دفاع مقدس است و باید با این‌گونه فعالیت‌های فرهنگی انگیزه خود را در خدمت رسانی به جامعه هدف تقویت کنیم.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان که از سرمایه‌های اصلی نظام انقلاب اسلامی هستند، باید به صورت مستمر صورت می‌پذیرد. واگرآسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود.

فرمانده سپاه زرند دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را یک وظیفه دانست و گفت: تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا فضیلتی بس بزرگ و عملی ارزشمند است. چرا که امروز امنیت، آسایش، رفاه و استقلال کشور مرهون و مدیون خون شهدا هستیم که دل از تعلقات دنیوی کندند شهدایی که از جان عزیزشان برای اسلام، انقلاب و مردم گذشتند وما امروز وظیفه داریم ایثار ورشادت شهدابء را به نسل جوان یادآوری کنیم که در آن روز‌های سخت، شهدای عزیزمان برای سربلندی مملکت و حفظ ارزش‌ها از خود گذشتند و این آرامش و امنیت مرهون آن رشادت‌ها است.

وی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان و ایثارگران گفت: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت. مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثار‌ها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

سرهنگ کردی در پایان ضمن تقدیر از صبر و اسقامت زینب وار مادران شهدا خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.
 
ارسال نظرات