خبرهای داغ:
یکی از مدرسان حوزه و دانشگاه، گفت: حذف تدریجی فرهنگ جهاد و شهادت جزو تعهدات و برنامه‌های سازش گران در کشور است.
کد خبر: ۹۱۷۵۰۰۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱

به گزارش اساتیدخبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام روح الله بجانی در جمع طلاب و دانشجویان انقلابی در هشدار نسبت به حذف نام شهدا از اماکن عمومی گفت: هر مسئولی در هر شهری این اقدام را کرده است باید به خاطر اقدام علیه انقلاب و آرمان‌های آن در اسرع وقت برکنار شود.

وی با اشاره به اینکه حذف تدریجی فرهنگ شهادت بخشی از برنامه چند ساله جریان وابسته به غرب است گفت: تا نام و راه عاشورا و سیدالشهدا زنده است، شهادت و شهید راه و الگویی است که همه عاشورائیان راه را با نور آن‌ها طی می‌کنند.

حجت الاسلام بجانی افزود: به دنبال برخی تعهداتی که سازش‌گران دیپلمات‌نما در مقابل دشمنان مردم پذیرفته‌اند، در کنار خودتحریمی‌هایی که طی سال گذشته شاهد آن بودیم، حذف تدریجی فرهنگ جهاد و شهادت نیز جزو تعهدات و برنامه‌های سازش گران در کشور است.

وی با انتقاد از این اقدام نا بجا و ضدانقلابی گفت: هر مسئولی که در هر شهری این اقدام را کرده است باید به خاطر اقدام علیه انقلاب و آرمان‌های انقلاب در اسرع وقت برکنار شود.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به ارج نهادن همه کشور‌ها به فداکاری جان نثاران میهن خودشان گفت: وطن‌فروشی را به جایی رسانده‌اند که در روز روشن دستور می‌دهند عنوان شهید را از تابلو‌ها حذف کنند. این‌ها ضدانقلاب‌های نفوذی هستند، بنده به صراحت تذکر می‌دهم که اگر خویشتن‌داری حزب‌الله عده‌ای را برای اقدام علیه انقلاب جری کند، جریان انقلابی و حزب‌الله همه‌شان را به عنوان نفوذی کنار خواهد زد.

بجانی افزود: مجموعه‌ها، پایگاه‌ها، افراد و ستاد‌ها باید بدانند که در مقابل این جریان باید آتش به اختیار عمل کرد. امروز آتش به اختیاری در برابر این جریان برگزاری یادواره‌های شهدا، مجالس شهدا، شبی با شهدا، زیارت دسته جمعی مزار شهدا، انتشار مقاله، انشاء، نشریه، ویژه‌نامه، کتاب و هر محصول فرهنگی در قالب شهید و شهادت است. آغاز این آتش به اختیاری از همین هفته دفاع مقدس است. جواب این خناسان را همه سربازان و افسران فرهنگی باید بدهند.

مسئول شورای هماهنگی حزب‌الله شمال‌غرب افزود: از اینکه مسئولان شهر تبریز از وسط اشتباه خود بازگشته‌اند، قدردانیم، ولی این کافی نیست و مدیرانی که عنوان شهید را از تابلو‌ها حذف کرده‌اند، فورا باید عزل شوند. حزب الله همه مسئولان را رصد می‌کند و خویشتن‌داری حزب‌الله به معنای بی تفاوتی و یا سکوت جناحی و سیاسی نیست و انتظار داریم هشدار حزب‌الله را جدی بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها