مدیرکل آموزش و پرورش این استان در نشست شورای آموزش و پرورش بدیهی ۳.۵ میلیارد تومانی آموزش و پرورش استان به دستگاه‌های خدمات رساناستان گفت: در قالب پروژه مهر ۱۲ هزار فرهنگی توسط آموزش و پرورش استان ساماندهی شده که پس از ایلام دومین استان به لحاظ نیروی انسانی هستیم.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۸۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
هادی زارع‌پور با اشاره به تجمیع و کاهش کلاس‌های درس توسط وزارت آموزش و پرورش افزود: ۲۵۰ کلاس درس در سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کاهش می‌یابد، که با این وضعیت ۶۹۱ پست اداری در مدارس استان کاسته می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تعدادی از فضا‌های آموزش و پرورش استان در اختیار اداراتی از جمله فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، نیروی انتظامی و سپاه است که باید تا ۶ ماه آینده به آموزش و پرورش بازگردانده شود و در همین راستا به زودی جلسه تصمیم‌گیری به ریاست معاون سیاسی استاندار تشکیل می‌شود.
زارع پور اضافه کرد: موضوع تبدیل به احسن کردن یا فروش فضا‌های مازاد آموزش و پرورش استان در راستای درآمدزایی و تامین بخشی از هزینه‌های این نهاد فرهنگی در دستور کار است، ۶۱ مدرسه استان سال ۹۷ مصوب شد که باید پس از طرح در کمیسیون ماده ۵ واگذار شود.
وی ادامه داد: ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان فرسوده و غیرایمن بوده و مربوط به دوران قبل از پیروزی انقلاب است که ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان برای مطالعه احداث ساختمان جدید در ۴ یا ۵ طبقه با زیربنای ۶ هزار و ۴۰۰ متر مربع در نظر گرفته شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میزان بدهی آموزش و پرورش به ادارات آب، برق و گاز ۳.۵ میلیارد تومان است که از این ادارات انتظار همکاری برای جلوگیری از قطع انشعابات را داریم.
ارسال نظرات