ضرورت تلاش برای کسب جایگاه برتر در حوزه دانش بنیان

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : هم اکنون در دوران بالندگی و فرهیختگی انقلاب به دنبال کسب جایگاه برتر در حوزه دانش بنیان هستیم.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۸۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
معاون سیاسی امنیتی استاندار در نشست مسئولان تلاش برای کسب جایگاه برتر در حوزه دانش بنیانبرگزار کننده برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه گفت:: رسانه‌ها در ایجاد وحدت نقش بسیار مهمی دارند و این ملت در دوران هشت سال دفاع مقدس به دلیل وحدتی که داشت توانست در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی و آن‌ها را زمین گیر کند.
احد جمالی افزود: ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌هایی که رزمندگان دوران دفاع مقدس داشتند یک درصد آن تاکنون به تصویر نیامده و کسی نمی‌تواند آن‌ها را به تصویر بکشد.
وی بیان کرد: هم اکنون در دوران بالندگی و فرهیختگی انقلاب به دنبال کسب جایگاه برتر در حوزه دانش بنیان هستیم ودر حال حاضر ۳۰ هزار شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس تعیین کننده سرنوشت جنگ بودند گفت: جوان‌ها نجات دهنده کشور هستند و نقش اساسی را دارند اکثر نیرو‌های شرکت‌های دانش بنیان هم جوانان هستند.
وی به نقش دفاع مقدس برای فرهنگ کشور اشاره کرد و گفت:: دفاع مقدس به عنوان یک مکتب و فرهنگی است که در خصوص ارائه آن کم کاری شده است و دفاع مقدس نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی حسینی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همچنین گفت: در این دولت سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان تصویب و اجرایی شد.
جمالی به نقش استراتژیک رسانه‌ها اشاره کرد وافزود: رسانه‌ها در رابطه با توسعه کشور نقش استراتژیکی دارند و می‌توانند یکی از شاخص‌های پیشرفت جامعه باشند به طوری که رسانه‌ها هم می‌توانند یک فرصت ویا هم تهدیدی برای یک جامعه باشند.
وی با انتقاد از برخی خبر‌هایی که در رسانه‌های استان منتشر می‌شود گفت: برخی از خبر‌های انعکاسی از استان مسائل خوبی نیست که در شورای امنیت کشور هم دیده می‌شود و از هر ۱۰ تا خبر منفی که در کشور وجود دارد دو الی سه خبر آن از کهگیلویه و بویراحمد است این تعداد خبر با توجه به جمعیت و درصد استان در کشور جایگاهی ندارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار به سرور‌های جریان‌های اینستاگرام که در اسرائیل و آمریکا است اشاره کرد و افزود: ما نباید در کشور خود زنی کنیم و با توجه به تفکرات سیاسی متفاوتی که در کشور وجود دارد، جریان‌های سیاسی باید ظرفیت سازی کنند که طغیان پیش نیاید.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم در این جلسه گفت: برای پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب باید اختلاف‌ها کنار گذاشته شود و گفتمان صلح و سازش پیش بگیریم.
سرهنگ آسمند با بیان اینکه دوران دفاع مقدس مدت کوتاهی از ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی است، اما به درازای انقلاب است و همه ترکیب انقلاب در آن دیده می‌شود افزود: پیشرفت و فناوری در اوایل قرن بیستم در صدد تسخیر و سلطه بر بشریت است و امروز رسانه‌ها افکار ما را جهت یابی و جهت گیری می‌کنند.
وی گفت: ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس را در بستر رسانه‌ها گسترش دهیم تا نهایت استفاده را از این فضای سایبری ببریم.
ارسال نظرات