فرمانده حوزه شهید رجایی سپاه ناحیه اراک خبرداد:

اجرای بیش از 75 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس/محوریت برنامه ها میز خدمت بسیج کارمندان است

فرمانده حوزه شهید رجایی سپاه ناحیه اراک از اجرای بیش از 75 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در بسیج ادارات کل خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۵۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

به‌گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  سروان پاسدار عبدی فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات سپاه ناحیه اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ادارات کل کمیته هایی ویژه تشکیل شده که وظایف آنها نیز به طور مشخص تعریف شده است.

عبدی با اشاره به اینکه بیش از 75 عنوان برنامه در پایگاه های بسیج ادارات در این هفته برگزار می شوند افزود: غبارروبی، عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدا، برگزاری همایش‌های تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و یادواره‌های شهدا و ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ادارات نیز از جمله برنامه های روتین در ادارت است که همه آن را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه محوری ترین برنامه بسیج ادارات برگزاری میزهای خدمت است گفت:  برگزاری طرح میز خدمت در مساجد فقط مختص به یک روز نیست و طی روزها و مناسبت های مختلف برنامه ریزی شده است در استان این طرح خدمتی همواره برقرار باشد و در هفته دفاع مقدس این برنامه ها محوریت دارند.

 فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات سپاه ناحیه اراک اظهار داشت: از عوامل مهمی که این طرح خدمتی در مساجد برگزار می شود می توان به آمیخته کردن مشکلات با ظرفیت عظیم مسجد می باشد که در حقیقت هدف در برگزاری این نوع میز خدمت ها با رویکرد مسجد محوری همراه است.

وی با اشاره به دیگر برنامه های جاری در هفته دفاع مقدس بیان داشت: همایش‌های ورزشی، فرهنگی و بصیرتی نیز در هفته دفاع مقدس برای کلیه ادارات نیز  پیش‌بینی شده است.

عبدی با تأکید بر اینکه  دفاع مقدس فرهنگ دینی و سیاسی جامعه را ارتقا داد و مشارکت عمومی را محقق کرد افزود: نباید بگذاریم خاطرات دفاع مقدس به راحتی به فراموشی سپرده شود چراکه دشمن در پی تحقق این موضع است و لذا گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شرایط یک ضرورت محسوب می شود.

 

ارسال نظرات