معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت:از امروز به بعد مدیران برای شکایت کردن از رسانه‌ها باید شکایت خود را در شورای اطلاع‌رسانی مطرح و پس از بررسی اقدام به این کار کنند،
کد خبر: ۹۱۷۴۹۵۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمود ثمینی امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان، با بیان اینکه در این شورا به دنبال تشکیل یک کمیته عریض و طویل نیستیم، گفت: هدف اصلی اصلاحات اخیر بحث ساماندهی فعالیت‌های این شورا  است.

وی با بیان اینکه از امروز به بعد مدیران برای شکایت کردن از رسانه‌ها باید شکایت خود را در شورای اطلاع‌رسانی مطرح و پس از بررسی اقدام به این کار کنند، افزود: خبرنگاران بر اساس وظیفه ذاتی خود نسبت به عملکرد دستگاه‌های اجرایی انتقادهایی را مطرح می‌کنند و مدیران و مسؤولان روابط عمومی بایستی تحمل شنیدن این نقدها را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: متاسفانه جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان طی 19 ماه گذشته برگزار نشده که از امروز به بعد باید با یک برنامه‌ریزی مناسب به صورت هفتگی این جلسات را برگزار کنیم.

ثمینی با اشاره به اینکه مجموعه نظام برای بیان کردن اقدامات و فعالیت‌های خود نیاز به همکاری با رسانه‌ها دارد، تصریح کرد: رسانه‌ها مجموعه‌ای بزرگ در کشور هستند و در صورتی که بتوانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم بسیاری از مشکلات استان حل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات