فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محور تبریز - ارومیه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۳۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

 مسعود خرم‌نیا روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، افزود: در پی تلاش های اطلاعاتی کارکنان نیروی انتظامی،  یک شبکه از قاچاقچیان مواد مخدر که با شیوه های گوناگون اقدام به انتقال مواد مخدر به این استان را داشتند، شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی ماموران مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی مشخص شد که این افراد یک محموله مواد مخدر را از استان های مرکزی کشور بارگیری کرده و در حال انتقال به غرب هستند با همکاری پلیس زنجان در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه در محور تبریز - ارومیه، ۲ دستگاه سواری این شبکه شناسایی و توقیف شد.

وی ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر این استان در بازرسی از خودروهای توقیفی ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این رابطه ۲ دستگاه خودروی سواری توقیف و سه نفر از اعضای این شبکه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

انتهای پیام

ارسال نظرات