خبرهای داغ:
در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بخش نیم بلوک مطرح شد

مسئولین با انجام وظایف خود اهمیت هفته دفاع مقدس را نشان دهند

امام جمعه خضری دشت بیاض با اشاره به اینکه پرده خوانی شهدای دفاع مقدس در مدارس نیز برگزار خواهد شد گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس نباید بصورت نمادین انجام شود بلکه خود مسئولین باید با کار کردن به مردم نشان بدهند که این هفته چقدر ارزشمند و مهم می باشد.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۲۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه خضری دشت بیاض در جلسه نشست برنامه ریزی هفته دفاع مقدس بخش نیم بلوک  با بیان اینکه خضری دشت بیاض در مشارکتهای مردمی ستاد عتبات عالیات  رتبه اول را در کشور کسب کرده است گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس گوشه ای  از سنگ قبر امام حسین "ع" که در بازسازی و مرمت به خراسان جنوبی اهدا شده بود مهمان مردم خضری دشت بیاض خواهد بود که در کنار این مراسم تجلیل از خیرین ستاد عتبات عالیات نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پرده خوانی شهدای دفاع مقدس در مدارس نیز برگزار خواهد شد افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس نباید بصورت نمادین انجام شود بلکه خود مسئولین باید با کار کردن به مردم نشان بدهند که این هفته چقدر ارزشمند و مهم می باشد.

بخشدار نیم بلوک هم در این جلسه با بیان اینکه درسنوات گذشته طرح فونداسیون وبخشی از نیمه اسکلت  مسجد" چاه دهنه" مناطق عشایری توسط بخشداری نیمبلوک انجام شده بود گفت: با پیگیری های این نهاد خیرین اصفهان با بازدیدی که در چند ماه اخیر از این مسجد داشتند مبلغ 40میلیون تومان مصالح کمک کرده اند و20میلیون تومان هم توسط بخشداری نیم بلوک  هزینه شده است که مسجد  "چاه دهنه " مناطق عشایری از روز پنج شنبه هفته جاری آغاز ساخت آن  با کمک دهیاران بخش انجام خواهد شد  و نیز مسئولین و بسیجیان این بخش  به ساخت این حسینیه  در قالب اردوهای جهادی کمک خواهند کرد.

خسروی افزود: زنگ ایثار ومقاومت، رژه موتوری در 31شهریور، سرکشی از مددجویان رزمنده، تجلیل و دیدار با مددجویان کمیته امداد، اعزام اردوهای زیارتی به مشهد مقدس، برگزاری جشن عاطفه ها ، اهدای خون ، دیدار با مادران و همسران شهید، فضاسازی، تقدیر از رزمندگان روحانی، راه اندازی نمایشگاه خانواده توسط سازمان تبلیغات اسلامی و.... از برنامه های مهم ادارات سطح بخش خواهد بود.

فرخ دوست فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض  هم با اشاره به اینکه امسال بیش از 30برنامه فرهنگی در سطح بخش نیم بلوک در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد افزود: طرح نصب پلاک افتخار در روستای کرغند، طرح مهر مدارس، غبارروبی گلزارشهدا، دیدار با امامان جمعه سطح بخش و خانواه شهدا، برگزاری شب شعر، یادواره شهید آبروی محله در کرغند، مسابقات ورزشی، طرح میقات الصالحین،  نشستهای روشنگری، راه اندازی ایستگاه صلواتی، طرح یاد یاران، محفل انس با قران در روستای نوغاب پشکوه و پخش کلیپ و فیلم از برنامه های هفته دفاع مقدس است.

 وی ، تجلیل از تولید کنندگان، برگزاری اردوهای جهادی، شبی با رزمنده، شبی با شهدا، برپایی نمایشگاه ها درمدارس، تبیین گام دوم انقلاب در مدارس، برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40ساله انقلاب بدون امریکا، نمایشگاه هفته دفاع مقدس، برگزاری طرح یاد یاران و کارگاه آموزشی دشمن شناسی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها