در گفتگو با بسیج عنوان شد:

رسالت بسیجیان تبیین ارزش های دفاع مقدس در جامعه است

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان گفت: هر بسیجی باید تبیین کننده فرمایشات مقام معظم رهبری، ارزش های دفاع مقدس و آرمانهای انقلاب در جامعه باشد.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۱۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: همچون یکایک برهه های حساس انقلاب، امروز نیز بسیجیان در همه صحنه ها  برای پاسداری از ولایت و انقلاب و میهن اسلامی آماده حضور در صحنه و جان فشانی هستند.

وی، در ادامه با تاکید بر اهمیت بصیرت یکایک بسیجیان افزود: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن همواره پشتوانه محکمی برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس نظام و انقلاب اسلامی بوده و هست.

فتاحیان با اشاره به تقارن ایام حزن و اندوه سرور و سالار شهیدان و هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: یک بسیجی وظیفه دارد تا فرمایشات مقام معظم رهبری را به خوبی مطالعه و درک کند تا بتواند در مسیر صحیح زندگی و بسیجی گری به خوبی نقش آفرینی نماید.

وی بسیجی مطلوب را کسی دانست که در صحنه درس و تحصیل هم موفق باشد و بتواند با علم و قلم خود از نظام و اسلام دفاع نماید.

این کارشناس مسایل دینی، فرهنگی و سیاسی، تصریح کرد: اگر می خواهیم بسیجی و انقلابی عمل کنیم باید چشمانمان به دو لب مبارک رهبری باشد و منویات ایشان را در جامعه و زندگی خویش جاری و ساری کنیم.

فتاحیان، بسیجی بودن را افتخار دو عالم دانست و گفت: از مهم ترین سد های مقابله با نفوذ فرهنگ پلید غرب، داشتن روحیه علوی است، که همان روحیه بسیجی می باشد.

وی، در پایان بر ضرورت هوشیاری مضاعف بسیجیان برای مقابله با انواع توطئه ها و تهدیدهای دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد.

 

ارسال نظرات