خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس درخشان ترین دوران انقلاب است، اظهارداشت: اگر بتوانیم این دوران را به خوبی تبیین و نهادینه کنیم بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۰۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

دوران دفاع مقدس درخشان ترین دوران انقلاب است

به گزارش راهیان نور خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در جمع خبرنگاران در آستانه هفته دفاع مقدس، افزود: درخشان بودن این دوره برای آن است که به فرموده امام راحل توانستیم در جنگ روی پای خود بایستیم در حالی که هر روز شاهد تحریم ها، توطئه ها و زورگویی نه یک کشور که بنا به گفته ها بیش از 44 کشور بودیم.

وی اضافه کرد: شرق و غرب حامی صدام بود ولی مردم ایران با اتکا به خداوند، تاسی از سیره اهل بیت(ع) و ولایت مداری خود توانست در برابر دنیا یم تنه و تنها بابستد و پیروز شود.

سردار عباسقلی زاده با تشریح برنامه های و روز شمار هفته دفاع مقدس، شعار «ما پیروزیم» را شعار محوری امسال هفته دفاع مقدس عنوان و بیان کرد: 39 برنامه محوری در استان همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود که مهم ترین آن برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در پارک موزه دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از اجرای رزمایش عملیاتی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این رزمایش اجرای گوشه ای از عملیات بیت المقدس است که از 31 شهریور هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در محوطه پارک موزه دفاع مقدس اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها