معاون سپاه قدس استان گیلان گفت: برنامه‌های رادیویی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این استان با همکاری بسیج صدا و سیما تولید می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۸۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، محسن جعفری صبح امروز در نشست با مدیران صدا و سیمای گیلان با بیان اینکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هدف برنامه‌های رسانه باشد اظهار داشت: احیای امر به معروف و نهی از منکر با ابزار هنر اثرگذارتر است.

وی با بیان اینکه از تولیدات اجتماعی فاخر در حوزه مستند، فیلم کوتاه و گزارش‌های خبری و تحلیلی حمایت می‌کنیم، افزود: هنرمندان نقش مهمی را می‌توانند در حوزه ترویج ازدواج آسان، کاهش طلاق و پیشگیری از وقوع جرم و اعتیاد داشته باشند.

معاون اجتماعی سپاه قدس استان گیلان گفت: با همکاری صدا و سیما در حوزه تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی حوزه اجتماعی برنامه‌ریزی کردیم و امیدواریم این برنامه‌ها بازتاب و نتایج خوب و مثبت را در سطح استان داشته باشد.

جعفری با اشاره به نگاه جدید بسیج و سپاه به حوزه اجتماعی با تشکیل معاونت در سپاه‌های استانی تصریح کرد: امسال بیش از ۱۰۰ برنامه را در سطح نواحی ۱۸ گانه استان گیلان در پنج محور ماموریت‌های اصلی سازمانی اجرایی می‌کنیم.

به گفته وی برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مهد‌های کودک و مدارس آغاز شده و در مراکز دانشگاهی نیز با تشکیل خانه‌های امید در حوزه آموزش مهارت‌های زندگی برای دانشجویان ترم آخر کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال اجرا است

معاون اجتماعی سپاه قدس استان گیلان با اشاره به حمایت از راه‌اندازی سمن‌ها در حوزه‌های خیریه، ازدواج و محرومیت‌زدایی، کارآفرینی و سایر حوزه‌های اجتماعی گفت: در ۱۸ محله محروم و کم‌برخوردار گیلان طرح‌های محرومیت‌زدایی، فرهنگی و تبلیغی، بهداشت و درمان و عمرانی در حال اجرا است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات