امیرحسین بیاتی گفت:جریان سیاسی خاصی که از پیگیری این مطالبات سودی نبرده و به خاطر کم کاری هایش محکوم خواهد شد سعی در انحراف افکار عمومی ازمطالبات اصلی وسوق دادن مطالبات به سمت مسائلی از قبیل دختر آبی دارد.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۷۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج استان مرکزی امیرحسین بیاتی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو اختصاصی با بسیج گفت:در حال حاضر جامعه و مردم نیاز های اساسی مانند بحث معیشتی و اقتصادی دارند و مطالبه آن ها در انتخابات آینده رسیدگی به این دغدغه ها خواهدبود.

وی افزود :جریان سیاسی خاصی که از پیگیری این مطالبات سودی نبرده و به خاطر کم کاری هایش محکوم خواهد شد سعی در انحراف افکار عمومی ازمطالبات اصلی وسوق دادن مطالبات به سمت مسائلی از قبیل دختر آبی دارد.

وی با توجه به شرایط حال حاضر کشور و تحت فشار بودن مردم تصریح کرد:برخی از نمایندگان به دنبال اولویت ها نیستند و آب در آسیاب دشمن می ریزند که با توجه به درک سیاسی نمایندگان نمی توان این مسئله را اتفاقی دانست.

همچنین افزود:ما معتقدیم  در شرایط کنونی مطالبه رهبری این است که باید به دولت کمک کرد اما برخی جریان های سیاسی در اتفاقات گوناگون مواضعی دوگانه گرفته و خلاف این امر عمل می کنند.

وی خاطرنشان کرد:در جریان قتل میترا استاد مسئله پرستو بودن وی را مطرح نموده اما در رابطه با موضوع دختر آبی بنا را بر اعتراض و عزاداری برای سحر خدایاری گذاشته اند.علت این دست اقدامات این است که آن ها کاملا به ناکار آمدی خود در انتخابات آینده واقف بوده و سعی دارند با ایفای نقشی اعتراضی پایگاه مردمی خود را حفظ کرده و بدینوسیله منافع خود را تامین کنند.

 

 

 

ارسال نظرات