کارگزاری بانک صادرات ایران بیش از شش هزار نفر را به جمع فعالان بازار سرمایه اضافه کرد

مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک صادرات ایران گفت: گردش مالی یک ساله سامانه کارگزاری بانک صادرات ایران با افزودن بیش از شش هزار و ٦٠٠ فعال جدید به جمع فعالان بازار سرمایه، از مرز سه هزار میلیارد ریال گذشت.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۶۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران،  مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک صادرات ایران گفت: گردش مالی یک ساله سامانه کارگزاری بانک صادرات ایران با افزودن بیش از شش هزار و ٦٠٠ فعال جدید به جمع فعالان بازار سرمایه، از مرز سه هزار میلیارد ریال گذشت.

 مهدی کباری با اعلام این خبر، به تشریح کارنامه یک‌ساله سامانه پیشخوان کارگزاری بانک صادرات ایران پرداخت و افزود: از شهریور سال ٩٧ تاکنون تعداد مشتریان «حضوری» و «برخط» شرکت کارگزاری بانک بیش از شش هزار و ٦٠٠ نفر افزایش یافته که از این میزان چهار هزار و ١٠٠ نفر کد کاربری آنلاین دریافت کرده و در عین حال سه هزار میلیارد ریال اوراق بهادار از طریق «پیکاپ» (سامانه پیشخوان کارگزاری در بازار پول) مورد داد و ستد قرار گرفته است.

 از آغاز سال ٩٨ شاخص کل بازار سرمایه بیش از ١٢۵ هزار واحد رشد کرده و این روند در مقایسه با بازارهای موازی از جمله ارز، سکه، مسکن، خودرو و سایر بازارهای غیرمتشکل پولی، از چشم‌انداز بهتری برخوردار است.

ارسال نظرات