هفته دفاع مقدس در قاب تلویزیون و سوار بر امواج رادیو در شبکه دنا

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد پاسداشت ارزشها و حفظ میراث گرانبهای ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را ضروری دانست.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۵۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
مدیرکل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد پاسداشت ارزش‌ها و حفظ میراث گرانب‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را ضروری دانست.



رئوف در دیدار با جمعی از معاونان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تجربیات دفاع مفدس به عنوان یک سرمایه و گنجینه می‌بایستی همواره مورد بازخوانی و بهره برداری در عرصه‌های مختلف قرار گیرد چرا که ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در راه حفظ کیان ایران اسلامی‌با تبعیت از، ولی فقیه و با روحیه جهادی و انقلابی در برابر تجاوز و زیاده خواهی دشمنان، ایستادگی، مقاومت کردند و روحیه از خودگذشتگی را به دنیا نشان دادند.


وی انعکاس و آشنایی نسل جوان جامعه را با ارزش‌های نظام ضروری دانست و کفت: سیمای شبکه استانی دنا با تدارک ویژه به استقبال از برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد رفت، تولید ویژه برنامه مستقر در تیپ ۴۸ فتح به مدت ۸ شب، انعکاس رژه نیرو‌های مسلح، تولید و پخش میزگرد، تولید و پخش مستند از مرزداران تیپ ۴۸ فتح با حضور فرماندهان و یادگاران دفاع مفدس، تولید و پخش انیمیشن و پخش فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی از مهمترین برنامه‌های سیمای شبکه استانی دنا در هفته دفاع مقدس است.

رئوف به اقدامات رادیو دنا در هفته دفاع مقدس نیزاشاره کرد و گفت: برنامه‌های (حماسه ماندگار)، شونشینی، افلاکیان خاک و همچنین تولید برنامه و استقرار واحد سیار رادیو در محل بازسازی عملیات طریق القدس در پارک ساحلی یاسوج از جمله مهمترین برنامه‌های رادیو دنا در هفته دفاع مقدس خواهد بود.



معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح استان عملکرد شبکه استانی دنا را در گرامیداشت ارزش‌های نظام قابل تقدیر دانست و گفت: شبکه استانی دنا در مناسبت‌های مختلف به خوبی توانسته به رسالت عظیم فرهنگ سازی و آگاهی و بخشی به جامعه مردم گام بردارد.

در این جلسه تعدادی از معاونان سپاه فتح استان در باره گرامیداشت هفته دفاع مقدس سخنانی بیان داشتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار