جلسه شهرستانی بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری شهرستان لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۴۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ در این جسله که با هدف برنامه ریزی کلی برای هفته دفاع مقدس در شهر لردگان و بخش های تابعه برگزار شد، برنامه های پیشنهادی ادارات و بخش های شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری رشادت ها و از خود گذشتگی مردان غیرتمند این سرزمین است که با لبیک به فرمان ولی فقیه خود در برابر متجاوزان به ارزش های دینی و خاک کشورمان جانانه جنگیدند و بانثار خون خود این نظام نوپای آن روز را سرپا نگه داشتند.

سرهنگ پاسدار کرم نظری ادامه داد:همگان می دانند که در زمان حمله عراق به ایران که عقبه آن از شرق تا غرب بود ، نقش ولی فقیه و نفس مسیحایی امام راحل(ره) کارساز بود و جوانان انقلابی با شوق و ذوق فراوان در برابر دشمنان ایستادند.

وی،  قدرانی از ایثار و فداکاری ملت ایران در طول دوران دفاع  مقدس را در خدمت صادقانه به آنها دانست و افزود: مسئولین فعلی کشور در هر لباس و جایگاهی که هستند باید با تاسی از شهدا و یادآوری اهداف شهدا، باجدیت در راه خدمت به مردم و آبادانی کشور تلاش نمایند .

ارسال نظرات