خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه ریشه های انقلاب در دفاع مقدس تثبیت شد، افزود: فرهنگ ارزشمند و افتخارات این دوران تنها نباید بازگویی شود، بلکه باید به آن ها اندیشید و عمل کرد.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۳۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حمید معین، امروز(26 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد برگزار شد، ضمن بیان مطالبی از دوران 8 سال دفاع مقدس، گفت: گرامیداشت این ایام در حقیقت یادآوری دفاع جانانه ملت ایران در برابر دشمنان است.

معاون اجرایی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: دفاع مقدس به واقع بازخوانی اقتدار کشور ایران و انتقال دهنده مجاهدت های رزمندگان در طول سال های جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه حفظ تمامیت ارزی کشور در این سال ها اتفاق افتاد، اظهارداشت: اگر تاریخ را رقم بزنیم خواهیم دید که چه رویداد بزرگی در این سال ها در کشور اتفاق افتاده است.

سرهنگ معین دفاع مقدس را نمودار افتخارات برجسته ملت ایران خواند و بیان داشت: باید مفاهیم ارزشمند این دوران را به عنوان چراغ راه برای مردم به ویژه قشر جوان جامعه تبیین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز این مکتب ارزشمند به الگویی فرا منطقه تبدیل شده که تمامی کشورهای آزادی خواه جهان برای رهایی از ظلم و ستم از آن بهره می برند.

معاون اجرایی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه ریشه های انقلاب در دفاع مقدس تثبیت شد، افزود: فرهنگ ارزشمند و افتخارات این دوران تنها نباید بازگویی شود، بلکه باید به آن ها اندیشید و عمل کرد.

سرهنگ معین در ادامه از اجرای بیش از 3 هزار عنوان برنامه در طی هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی خبر داد و بیان داشت: رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه‌ها در دستگاه‌های اجرایی، نواختن زنگ مقاومت و همایش تجلیل از پیشکسوتان این عرصه از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

وی برگزاری همایش بزرگ روحانیان استان، گلباران یادمان‌های شهدا، پیاده‌روی عمومی در مرکز استان و دیگر شهرستان ها و برگزاری همایش بانوان با حضور " خانم اشکیان، از روایان جنگ" را از دیگر برنامه های این هفته در استان عنوان کرد.

سرهنگ معین همچنین از بازسازی "عملیات بازی دراز" در شهرستان گرمه خبر داد و اظهارداشت: این عملیات با حضور بسیجیان و رزمندگان در هفته دفاع مقدس بازسازی خواهد شد.

معاون اجرایی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در ادامه از افتتاح پروژه های عمرانی، اعزام کار وان های راهیان نور به غرب کشور، پخش زنده ویژه برنامه" شب های شیدایی" از شبکه اترک و برگزاری اردوهای جهادی را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

سرهنگ پورزاهد، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه از رونمایی 3 عنوان کتاب و چاپ 8 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در این هفته خبر داد.

وی افزود: تا کنون اط سوی این معاونت 125 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس چاپ و رونمایی شده است.

سرهنگ پورزاهد خاطرنشان کرد: طی این هفته حدود 300 نشست سیاسی و بصیرتی در سطح پایگاه ها و حوزه های بسیج خراسان شمالی در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی همچنین از حضور راویان نقال در کنار راویان راهیان نور در مدارس استان طی این هفته خبر داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها