نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در اختتامیه اولین دوره تربیت وتعالی رابطین نمایندگی ولی فقیه از سه استان شمالی در رامسر اظهار کرد:انقلاب بنا نیست با محافظه کاری حفظ شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۳۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین یدالله غلامی مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا  در اختتامیه اولین دوره تربیت و تعالی رابطین نمایندگی ولی فقیه از سه استان شمالی که در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار شد، به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت وگفت: رهبر معظم انقلاب در دوره زعامتشان سه بیانه صادر فرمودند ،بیانیه اول در اولین سال رحلت امام خمینی(ره) ، بیانیه دوم در 20 سالگی انقلاب و بیانیه سوم هم در 40 سالگی انقلاب که معروف شده به بیانیه گام دوم صادر فرمودند که از همه متمایزتر است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه در بیانیه 20 سالگی انقلاب  5 گروه از  مردم، مسئولان، علما و مراجع، جریانات سیاسی کشور و جوانان مورد خطاب بودند ،اضافه کرد:در بیانیه گام دوم انقلاب، بیشتر برروی جوانان تاکید شده بطوری که 44 بار واژه جوان و جوانان تکرار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با تاکید براینکه ادامه انقلاب و اداره کشور باید به دستان جوانان رقم بخورد، افزود: در دیدار رمضانی رهبر معظم انقلاب با جوانان، معظم له فرمودند دولت آینده باید جوان باشد لذا این یک مطالبه عمومی است وجوانان باید آن را دنبال کنند.

حجت الاسلام غلامی به هفت توصیه ای که در بیانیه گام دوم آمده که بیشتر خطاب به جوانان است،به چرایی آن اشاره و اظهار کرد: انسان وقتی پیر می شود محافظه کار میشود.بنابراین  انقلاب بنا نیست با محافظه کاری حفظ شود.چرا که انقلاب با توجه به اینکه با فطرت آدم ها سروکار داشته، ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با ابراز تاسف از اینکه عده ای در داخل کشور تصویر غلطی از انقلاب را به نسل های امروزی نشان میدهند،گفت: زمانی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد که دنیا با دوقطبی  بین آمریکا و اتحادیه جماهیر شوروی اداره می شد چرا که در آن زمان  این باور جا افتاده بود که بدون وابستگی به غرب و شرق نمیتوان کشوری را اداره کرد و اگر کشوری میخواست تغییری در وضعیت سیاسی  ایجاد دهد می بایست به شرق یا به  غرب وصل میشد.

حجت الاسلام غلامی در همین باره با اظهار به اینکه برخی از جوانان انقلابی که در دوران منحوس پهلوی در زندان بودند، گرایش به مارکسیست پیدا کردند افزود:آنها چون ضدغرب بودند به این نتیجه رسیدند که باید به سمت شرق گرایش پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که آغاز انقلاب اسلامی با نفی غرب و شرق شروع شد، عظمت انقلاب را در بعث رسول الله(ص) و عاشورا دانست و اظهارکرد:اینکه در دنیا انقلاب اسلامی  را معجزه قرن 20 نام نهادند برای آن است که  انقلاب ریشه در بعثت رسول خدا (ص) و سرچشمه عاشورای سیدالشهدا(ع) دارد.

حجت الاسلام غلامی انقلاب اسلامی را انقلاب توحیدی خواند و ادامه داد:عصبانیت دشمن در همین است مگرنه مساله نفوذمنطقه ای ،دانش هسته ای و قدرت موشکی ایران همه بهانه است . چرا که در مذاکرات هسته ای در دولت قبل ، طرف های مقابل گفتند یک اصل از قانون اساسی ایران که اصل حاکمیت اسلامی را بردارید. لذا غرب سال های سال است که انسان و مادی گری را جایگزین خدا کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه غرب با بی خدایی به بن بست رسید،گفت:نظام اسلامی که برآمده از انقلاب اسلامی است با دین داری به پیشرفت های چشگمیری رسید. غرب که ادعا میکرد دین افیون توده ها و مانع پیشرفت کشورهاست اما جمهوری اسلامی در سایه دین داری به دانش هسته ای، قدرت موشکی، رشدعلمی،دانش نانو فناوری و نیز پیشرفت های دیگری طبق آمارهای جهانی در این چهل ساله انقلاب رسیده است.

به گفته حجت الاسلام غلامی عظمت راه طی شده انقلاب ،چشم انداز امام خمینی(ع) از تشکیل انقلاب از دیگربخش های مهم بیانیه گام دوم است که رهبرمعظم انقلاب اسلامی به آن اشاره کرده است.

او با بیان اینکه عده ای در داخل در تلاش هستند تا چهل ساله انقلاب را ناکارآمد و سیاه جلوه دهند،تصریح کرد:دشمن سه محور عملیات روانی را در دستور کار خود دارد از پشیمان کردن  مردم از گذشته،بحرانی نشاندن وضعیت کشور تا ناامید کردن مردم.

حجت الاسلام غلامی در هیمن رابطه با اشاره به خودسوزی سحر خدایاری که با نام دختر آبی در فضای مجازی منتشر شد، ادامه داد: باعث تاسف است در صحن مجلس نماینده منتخب مردم به گونه ای سخن بگوید که مردم را علیه  انقلاب دعوت کرده و طوری وانمود کند که مقصر مشکلات انقلاب است نه نقص و ضعف مدیران و مسئولانی که در این انقلاب مسئولیت داشتند . 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اعلام اینکه در این چهل ساله انقلاب چهار میلیون طرح بزرگ و کوچک در کشور به بهره برداری رسید،گفت:بعضی ها پیشرفت های ایران را در  این چهل سال نمی بینند.

حجت الاسلام غلامی در ادامه سخنان خود به ظرفیت های داخلی که در کشور وجود دارد اشاره و بیان کرد: بعضی ها چون  ظرفیت خودشان تمام شده، ظرفیت داخلی را نمی ببیند .مثل امثال سریع القلم ها ،یکی از تئوریسین های مسئولان که می گوید برای حل مشکلات باید مثل یوگسلاوی عمل کنیم یعنی مردم شورش کنند، یا اقتصاد لیبرالی،یا در برابر امریکا تسلیم شویم. 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا بی عرضگی مدیران و مسئولان در مدیریت منابع و ظرفیت داخلی را مقصرمشکلات در کشور دانست و  با بیان اینکه  همه مشکلات کشور فقط گرانی و اقتصادی نیست تصریح کرد: جوانانی که میتوانند موشک نقطه زن  بسازند آیا نمی توانند در صنعت خودرو تحول ایجاد کنند؟

حجت الاسلام غلامی در بخش دیگری از سخنان خود جهش عمومی را برای طی کردن گام دوم لازم و ضروری دانست و  افزود: جوانان باید برای ایجاد و زمینه سازی ظهور امام زمان(اروحناه له فداه) دشمن شناسی ، جهت شناسی، توطئه شناسی و صحنه را بخوبی بشناسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند «اصلی ترین جهاد امیدآفرینی در جامعه است» اضافه کرد: نظام اسلامی با رسیدن به قدرت دفاعی ، و سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته ابهت آمریکا را شکست لذا با مقاومت و برنامه ریزی عملی برای رسیدن به قله که آن احیای نوین تمدن اسلامی است، برای تشکیل دولت اسلامی می بایست تلاش کنیم و در این راه باید شهید مدافع حرم تربیت کرد.

حجت الاسلام غلامی در پایان به مطلب توهین آمیز دوروز پیش یکی از روزنامه ها به عزاداری ها و ماه محرم اشاره کرد و با انتقاد گفت: عده ای با زیرسوال بردن فلسفه عزاداری در صدد هستند تا انحراف در جامعه ایجاد کنند اما باید دانست کربلا نتیجه انحراف در امت اسلامی بود و نباید در این زمینه بی تفاوت بود چرا که بی تفاوت ها مقصر اصلی و تیز کننده شمشیر باطل بوده و هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها