مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: قرآن، کتاب ظلم‌ستیزی و عدم سازش با ظالمان است و همچنین به ما درس مقاومت و ایستادگی می‌دهد که این یکی از مهم‌ترین درس‌های این کتاب آسمانی است.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۲۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری صبح امروز در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: قرآن کریم بهترین پناهگاه مومنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خداوند متعال قرآن کریم را بهره‌مندی بشریت نازل کرده است گفت: قرآن کریم کتاب اخلاق است.

تسخیری با اشاره به جامعیت قرآن کریم در تمام حوزه‌های زندگی بشریت خاطرنشان کرد: قرآن، کتاب ظلم‌ستیزی و عدم سازش با ظالمان است و همچنین به ما درس مقاومت و ایستادگی می‌دهد که این یکی از مهم‌ترین درس‌های این کتاب آسمانی است.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان اسلام و انقلاب به منظور ضربه زدن به باور‌های دینی مردم تصریح کرد: امروز دشمنان فهمیده‌اند که برای مقابله با جامعه اسلامی باید نور قرآن را در جامعه کم کنند، اما نمی‌دانند که نور قرآن هیچگاه خاموش نمی‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه قرآن کریم برای تمام ابعاد زندگی بشر برنامه دارد ابراز داشت: مسئله امر به معروف و نهی از منکر یکی از دروس مهم قرآن کریم در حوزه جامعه‌سازی است.

تسخیری با اشاره به دروس قرآن کریم در حوزه سیاسی خاطرنشان کرد: عدم سازش با ظالمان، ایثار، فداکاری، ظلم‌ستیزی و مقاومت در مسیر دفاع از آرمان‌های اسلامی از جمله درس‌های مهم قرآن کریم در حوزه سیاست است.

وی هدف از برگزاری مسابقات قرآن کریم را آشنایی هرچه بیشتر با مفاهیم این کتاب آسمانی دانست و گفت: بر گزاری مسابقات قرآنی سبب می‌شود تا جامعه انس بیشتری با قرآن کریم و مفاهیم آن پیدا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جامعه کنونی ما با یک جامعه کاملا قرآنی فاصله دارد خاطرنشان کرد: جامعه قرآنی جامعه‌ای است که هیچگونه ناپاکی در آن وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات