فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده فاطمه ترکان ناحیه ویژه زاهدان:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده فاطمه ترکان ناحیه ویژه زاهدان، گفت: شهدا سرمایه‌های بزرگ فرهنگی انقلاب اسلامی هستند که باید نام و یاد آنها همیشه در اذهان ما به ویژه نسل های آینده زنده بماند.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۰۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

منیره حیدری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب شهیده فاطمه ترکان ناحیه ویژه زاهدان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، اظهار داشت: دیدار از خانواده معظم شهدا ماموریتی فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید این موضوع به نسلهای بعدی منتقل شود.

وی با اشاره به این مطلب که خانواده معظم شهدا اسوه های صبر، ایثار، گذشت هستند که باید انها را تکریم و مقامشان را ارج نهاد، افزود: همسران و مادران شهدا با صبر و ایثارخود، درس فداکاری به ما دادند و عزیزان خود را برای آرامش و آسایش مردم جامعه به جبهه‌های حق علیه باطل راهی کردند.

حیدری بیان کرد: شهدا سرمایه‌های بزرگ فرهنگی انقلاب اسلامی هستند که باید نام و یاد آنها همیشه در اذهان ما به ویژه نسل های آینده زنده بماند، براین اساس دیدار از خانواده معظم شهدا تجلیل و تکریم از آنها وظیفه مهم و رسالت سنگین  است که باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به آن عمل شود.

فرمانده حوزه بسیج طلاب شهیده ترکان ناحیه ویزه زاهدان، بیان کرد: دشمن در تلاش است که به سرمایه های فرهنگی انقلاب ضربه بزند و ضدانقلاب ارزشها را به عنوان ارزش و فرهنگ به جوانان و نوجوانان آنان به قبولاند که در این خصوص مسئولان باید آگاه و بیدار باشند تا دشمن به این هدف شوم خود نرسد.

 

ارسال نظرات