مسئول بسیج ادارات شهرکرد گفت: نشست صمیمی مسئولین با مردم در این شهرستان به منظور رفع مشکلات آنان به صورت حضوری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۰۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج ادارات شهرکرد گفت: نشست صمیمی مسئولین با مردم در شهرستان شهرکرد به منظور رفع مشکلات آنان به صورت حضوری برگزار شد.

وی، تصریح کرد: این اردوهای جهادی یک روزه با هدف محرومیت زدائی و خدمت به مردم محروم در این شرایط سخت اقتصادی در روستای ارجنک برگزار گردید.

وی افزود: در چنین شرایطی که دشمن به دنبال تفرقه افکنی و جدا کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، برگزاری چنین برنامه هایی می تواند علاوه بر اینکه بین مردم و مسئولان پیوند و وحدت ایجاد کند و کمی از فشار روی مردم را بکاهد.

مسئول بسیج ادارات ناحیه مقامت شهرستان شهرکرد، تصریح کرد: نمایندگان دستگاه ها با اختیار کامل از آن اداره در این رزمایش شرکت کردند و با اشتیاق مشکلات و گرفتاری های مردم را شنیدند که سعی شد در حد امکان در این جلسه مشکلات را برطرف کنند و در صورت حل نشدن در مصوبه های جلسه آورده می شوند و بسیج ادارات به عنوان ناظر در پیگیری مصوبه ها نظارت خواهد کرد.

ارسال نظرات