خبرهای داغ:
محمد گل زاده
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: راه‌های رسیدن به حیات طیبه، معنوی و عقلی اجرای امر به معروف و نهی از منکر است چرا که جامعه زنده و پویا به طور طبیعی باید در برابر منکرها واکنش نشان دهد.
کد خبر: ۹۱۷۴۷۷۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی در هیات رزمندگان اسلام در سالن شهدای بسیج این شهر افزود: همه افراد جامعه باید در مورد امر به معروف و نهی از منکر حساس باشند و بی‌تفاوت بودن نسبت به اجرای این فریضه الهی در جامعه اسلامی گناه است.

وی هدف از نهضت حسینی و سیره پیامبر اسلام (ص) را اجرای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: دوره پیامبری حضرت محمد (ص) و امامان معصوم (ع) نزدیک به ۲۷۳ سال بود و همه این بزرگواران در یک مسیر و هدف حرکت کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان اضافه کرد: امام حسین (ع) وارث پیامبران الهی و نخستین هدف ایشان از قیام عاشورا، نورانی و معنوی کردن جامعه بود و از این رو رعایت شئونات و شعائر اسلامی در مجلس‌های عزارداری آن حضرت ضرورت است.

وی تصریح کرد: افرادی که با بدحجابی جامعه را مانند سایر گناهکاران از جمله رشوه‌دهندگان و رشوه‌گیران، اختلاس‌گران، ستمگران و چپاول‌گران بیت المال به فساد تشویق می‌کنند، جزو گمراهان هستند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای و پایگاه‌های اینترنتی در حال تخریب روحانیت در بین نوجوانان و جوانان هستند، چنان که وهابی‌ها ۳۰۰ شبکه برای تخریب باورهای شیعیان راه‌اندازی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۷۷۹ بار واژه دانش در قرآن کریم تکرار شده، اظهارداشت: اهمیت به دانش و داشتن قدرت تحلیل در کنار کاستن از کارایی دشمن، به جهل‌زدایی از جامعه می‌انجامد و انسان را به کمال می‌رساند.

حسینی تاکید کرد: غرق شدن در فضا مجازی به علت مسموم بودن، نادانی و مرگ را به همراه دارد چرا که انسان در پرتو دعوت رسول‌الله (ص) و امامان معصوم (ع) به کمال می‌رسد و نادانی مساوی با مرگ است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها