نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، گفت: مشارکت اهل سنت در برنامه ها و مراسمات عزاداری و خدمت رسانی به زوار حسینی موجب خنثی سازی تبلیغات جریانات تند وهابی می شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۷۶۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، در دیدار با اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، اظهار داشت: مشارکت اهل سنت در برنامه ها و مراسمات عزاداری و خدمت رسانی به زوار حسینی موجب خنثی سازی تبلیغات جریانات تند وهابی می شود که به صورت گسترده به دنبال ایجاد تفرقه در میان مسلمانان هستند.

وی با بیان این مطلب که فضای استان در ایام محرم و اربعین، حسینی می شود و هرکس تلاش می کند تا به نحوی خدمتی در این رابطه انجام دهد، اضافه کرد: کمک های مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان به بازسازی عتبات عالیات، نشان می دهد که با وجود تمامی معضلات اقتصادی و مشکلات معیشتی، مردم علاقه فراوانی اهل بیت علیهم السلام دارند.

محمدرضا واحدی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار، گفت:  تمامی هزینه های این ستاد از طریق کمک های مردمی جمع آوری می شود که در تمامی سال های گذشته برای بازسازی عتبات هزینه شده است.

وی افزود: به هیچ عنوان کمک های دولتی در راستای اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان هزینه نشده و با وجود مردم با ایمان استان ما اکنون جزو ۱۰ استان برتر کشور در زمینه بازسازی عتبات عالیات به شمار می آییم.

وی اضافه کرد: در حوزه سازندگی استانی، بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال پروژه خرد و کلان را تقبل کرده ایم.

واحدی خاطر نشان کرد:ما اولین استانی هستیم که در کشور مجوز بین المللی را دریافت کردیم و در کشورهای همسایه خیرینی داریم که در بازسازی عتبات عالیات ما را کمک می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات