خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه جلفا دوران دفاع مقدس را دوران فرهنگ ارزش های دینی خواند و گفت: این فرهنگ متعالی باید در جامعه حفظ شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۷۵۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رشید صادقی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس  جلفا با اشاره به اینکه هر کشور یک سری از افتخارات و ارزش ها در کارنامه تاریخی خود دارد اظهار داشت: دوران دفاع مقدس از بارزترین افتخارات و ارزش های تاریخی ملت ایران محسوب می شود که باید این ارزش ها همواره از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.

وی انتقال ارزش های دفاع مقدس را در جامعه موجب ایجاد روحیه شهادت طلبی و استقامت در قشر جوان و نوجوان دانست و گفت: تا زمانی که زنان و مردان شهادت را افتخار بدانند با تمام قوا و شهامت مقابل توطئه های دشمنان خواهند ایستاد.

صادقی اضافه کرد: جنگ تحمیلی باعث شد تا کشور ایران به عنوان یک الگو در سطح جهان شناخته شود و رشادت ها و دلیرمردی رزمندگان اسلام تابوی استکبار جهانی را در هم بپیچند و نشان داد که ملت ایران تحت رهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب در مقابل ابر قدرتها ایستادگی خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه جلفا در پایان، هفته دفاع مقدس را فرصتی مغتنم در راستای بازخوانی حماسه‌های جنگ تحمیلی عنوان و بیان کرد: این هفته فرصتی مناسب است تا ابعاد چگونگی تبدیل این جنگ به دفاع مقدس بررسی‌شده و ارزش‌هایی که در پرتو دفاع مقدس نصیب ملت ایران و جبهه حق‌طلبان عالم شده است، تبیین شود.

ارسال نظرات