در نشست مشترک بین فرمانداری شهرستان مبارکه و بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان مطرح شد

کمک به اقشار کم برخوردار و محروم جامعه در قالب طرح جهاد روشنایی

در این جلسه مهندس شادمانفر مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان کلیات و وظایف این سازمان را در حل مشکلات صنایع توسط طرح صنعت یار و همچنین کمک به اقشار کم برخوردار و محروم جامعه در قالب طرح جهاد روشنایی را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۱۷۴۷۵۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

 

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در اولین نشست مشترک بین فرمانداری شهرستان مبارکه با اعضا سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان که با موضوع معرفی فعالیت های سازمان بسیج مهندسین و همچنین شناخت هر چه بیشتر کارگروه های جهادی تشکیل شده در سطح استان در همکاری حل مشکلات شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور فرماندار محترم شهرستان حمید عصار زادگان، رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان مهندس شادمانفر، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی شهرستان مبارکه سرکار خانم دکتر سعیدی و مسئول واحد کلینک صنعت سازمان بسیج مهندس رفوگری و مدیر واحد انرژی سازمان بسیج مهندس زنجانی و همچنین چندی از مسئولان فرمانداری و دهیاران برگزار گردید.

در این جلسه در ابتدا فرماندار محترم شهرستان در مورد خصوصیات این شهرستان در سطح استان و همچنین کشور با توجه به وجود صنایع استراتژیک موجود در سطح شهرستان یاد کردند و سپس به همکاری های بوجود آمده با بنیاد برکت در سطح شهرستان در راستای محرومیت زدایی در روستاهای این شهرستان یاد کردند. که از جمله این طرح ها، طرح های کاشت زعفران و همچنین ارائه وام اشتغال زایی به دامداران این منطقه یاد کردند و همچنین با توجه به اینکه روستای حسن آباد شهرستان مبارکه که قطب انگور این شهرستان می باشد و در سال در حدود 800 تن تولید سالانه این محصول را دارد و همچنین هندوانه این روستا که جزء مرغوب ترین هندوانه کشت شده در سطح کشور می باشد، که متاسفانه بدلیل عدم مدیریت در فروش و همچنین بسته بندی مرغوب بازار خاص خود با قیمت رقابتی را پیدا نکرده است.

سپس مهندس شادمانفر مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان کلیات و وظیفه این سازمان را در حل مشکلات صنایع توسط طرح صنعت یار و همچنین کمک به قشر کم برخوردار و محروم جامعه در طرح جهاد روشنایی را عنوان نمودند و ارائه کلیات این دو طرح را به مهندس رفوگری مدیر واحد صنعت یار و همچنین جناب آقای مهندس زنجانی مدیر واحد انرژی واگذار کرد.

در انتهای جلسه و با توجه به وجود نقاط مشترک همکاری بین سازمانی مقرر گردید یک کارگروه در سطح شهرستان تشکیل گردد و جلسات هفتگی جهت حل مشکلات برگزار گردد و پایلوت طرح صنعت یار و همچنین جهاد روشنایی در شهرستان مبارکه روستای حسن آباد قرار گیرد و همچنین یک رابط جهت هماهنگی های آتی جهت تسهیل امور در سطح شهرستان توسط فرمانداری به سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان معرفی گردد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار