مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه زلزله به وقوع پیوسته در شهرستان رودبار خسارت مالی و جانی در پی نداشته است گفت: از عموم مردم می‌خواهیم که آرامش خود را حفظ کنند.
کد خبر: ۹۱۷۴۶۸۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸

رضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به قوع زلزله ۴.۷ ریشتری در استان گیلان اظهار داشت: کانون زلزله جیرنده رودبار بوده اما تاکنون هیچ خسارت مالی و جانی در پی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان خاطرنشان کرد: وقوع زلزله در استان گیلان، ساکنان شهر جیرنده و رودبار و شهرهای پیرامون آن را دچار ترس و وحشت کرده اما از عموم آن‌ها می‌خواهیم که آرامش خود را حفظ کنند.

اسلامی با بیان اینکه استانهای همسایه گیلان نیز زلزله امشب جیرنده رودبار را احساس کردند افزود: استان‌های البرز، قزوین، زنجان و مازندران استان‌هایی بودند که زلزله رخ داده در گیلان را احساس کردند.

به گزارش بسیج، زلزله به وقوع پیوسته در گیلان در طول جغرافیایی ۴۹.۸۸، عرض جغرافیایی ۳۶.۵ و در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است.

همچنین بنابر مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زلزله در ۲۳ کیلومتری جیرنده در رودبار گیلان و همچنین ۲۳ کیلومتری محمودآباد نمونه در استان قزوین گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات