خبرهای داغ:

جلسات هفته دفاع مقدس درسپاه هندیجان

جانشین ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری جلسات هماهنگی هفته دفاع مقدس در ناحیه سپاه و حوزه های مقاومت بسیج هندیجان همراه با اعلام وظایف رده های بسیج و معاونت ها در هر چه باشکوهتر،مراسمات دراین هفته ارزشمند خبرداد .
کد خبر: ۹۱۷۴۶۶۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰

سروان پاسدار سید جمال الدین علوی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : طی جلسه ایی در ناحیه سپاه وظایف معاونت ها و رده های بسیج مشخص که در این باره پیشنهاداتی ارائه شد که انشا الله مراسمات هفته دفاع مقدس با جدیت و با کیفیت بهتر از قبل اجرایی خواهند شد.

وی افزود : در راستای هماهنگی بیشتر برنامه های هفته دفاع مقدس در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران و بسیج دانش آموزی و کانون های بسیج جلسات متعددی با اعلام پیشنهادات برگزار شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بابیان دیدار از خانواده های شهدا و ایثارگران هندیجان اظهار کرد : در هفته دفاع مقدس از برنامه های خوبی که تاثیرگذار است به همراه بسیجیان و مسئولان و معاونت های ناحیه و هماهنگی با فرمانده ناحیه و بنیاد شهید انجام می گیرد دیدار و تحلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هندیجان است که با عنایات خداوند متعال انجام می گیرد .

سروان پاسدار سید علوی زاده جانشین ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : در هفته بسیج پیگیر پروژه های بسیج سازندگی با موضوع محرومیت زدایی شهری و روستایی خواهیم بود که در این باره گروه های جهادی بسیج با نظم و برنامه ریزی و هماهنگی پای کار هستند که امسال خدمات شایسته ایی ارائه نموده اند.

وی بااشاره به انعکاس اخبار و مستند سازی برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد : از وجود خبرنگار بسیج هندیجان در مستند سازی و انعکاس برنامه های هفته دفاع مقدس استفاده می شود که همانند گذشته پای هست که از خدمات شایسته این برادر همیشه در صحنه تقدیر می شود و انشا الله مراسمات با حضور بسیجیان نسبت به گذشته متنوع تر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها