خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان بر ضرورت ادای نماز در اول وقت تأکید و گفت: نماز اول وقت، انجام مستحبات و ترک محرمات از شاخصه‌های طلبه است که به عنوان وجه تمایز روحانیت و طلبه از غیر به شمار می‌آید.
کد خبر: ۹۱۷۴۶۵۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه بقیه الله(عج) اندیمشک باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

در این مراسم طلاب، اساتید، علما و مسئولان شهرستان و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان حضور داشتند و حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر این حوزه علمیه به تشریح گزارشی از خدمات ارائه شده به طلاب، تعداد و آخرین اقدامات انجام شده در سال تحصیلی گذشته به ویژه در بحث سیل و غدیر ارائه کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان بر ضرورت ادای نماز در اول وقت تأکید و اظهار داشت: نماز اول وقت، انجام مستحبات و ترک محرمات از شاخصه‌های طلبه است که به عنوان وجه تمایز روحانیت و طلبه از غیر به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه مردم بیشتر به واجبات نماز توجه دارند، افزود: طلاب و روحانیت علاوه بر واجبات باید توجه ویژه‌ای به مستحبات داشته باشند؛ سیره ائمه اطهار و بزرگان انقلاب اسلامی نظیر امام راحل و شهید بهشتی بر نماز اول وقت و نماز جماعت تأکید بسیاری داشتند.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه سخنان خود از اقدامات طلاب و کادر مدرسه در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستانی و پلدختری تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در ادامه نیز از بخش‌های مختلف بازسازی شده ساختمان سطح 2 حوزه از قبیل ایزوگام با استعداد یک هزار و 700 مترمربع، سفیدکاری مجدد، سنگ کاری تا یک متر، نصب پنجره‌های دو جداره و اختصاص 300 متر بنام محوطه شهدا بازدید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها