مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب منشور امتداد دفاع مقدس است، اظهار داشت: دفاع مقدس امروز تبلیغ و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۷۴۶۵۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس نشست کمیته فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس این استان امروز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در این نشست با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب منشور امتداد دفاع مقدس است، اظهار داشت: دفاع مقدس امروز تبلیغ و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. حرکت جهادی ما در هفت میدانی که در این بیانیه بر شماری شده خلاصه می­‌شود. باید در اندیشه و اقدام ما مفاد این بیانیه که بیانگر تداوم دفاع مقدس است برجسته شود.

وی در ادامه توجه به محتوا را در برنامه‌­های هفته دفاع مقدس ضروری دانست و افزود: برنامه­‌ها کلیشه هستند و محتوا اصل است. مهم آن است که چه محتوایی را در این قالب قرار دهیم تا روزآمد باشد.

این مسئوول خاطر نشان کرد: باید در برنامه‌های هفته دفاع مقدس روزآمدسازی در محتوا، قالب و تکنولوژی صورت بگیرد تا بتوانیم با بهره ­گیری از ظرفیت­­‌های موجود مضامین اساسی دفاع مقدس را که روزآمد است نشر دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی سپس به بیان اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و ابراز داشت: تداوم دفاع مقدس، ایستادگی و عدم سازش با دشمن، مفاهیم عاشورایی و دفاع مقدسی هستند که برای استمرار حرکت انقلاب اسلامی نیازمند آن هستیم.

یوسفعلی‌زاده در پایان گفت: همه این مفاهیم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گنجانده شده است که باید با تمرکز بر این بیانیه، آحاد جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان را نسبت به استمرار حرکت انقلاب اسلامی با تکیه بر مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار آگاهی بخشیم.

در این نشست نمایندگان دستگاه‌­های اجرایی ضمن ارائه گزارشی از برنامه­‌های پیش بینی شده به مناسبت هفته دفاع مقدس، آمادگی خود برای اجرای هر چه بهتر برنامه­‌های این هفته اعلام کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها