حجه الاسلام فقیهی اظهار داشت: اهتمام به اجرای بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم و این بیانیه را مکرر بخوانیم و تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۴۶۲۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام مهدی فقیهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کوهبنان در همایش خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح کوهبنان  گفت: در قران کریم‌ از یک‌نوجوان ۱۳ ساله سخن به میان آمده که سبب وحدت و اعمال خیر جامعه اسلامی است که ایشان حضرت اسماعیل هست.

وی خاطر نشان کرد: حضرت اسماعیل در برابر امر خدا می فرماید پدر هر آن چه خدا به شما امر کرده انجام بده لذا این جمله فرزند به پدر نشان از تسلیم شدن اسماعیل در برابر امر خداست که رضایت حضرت حق را بدنبال داشت.

ایشان بیان داشت : در حادثه ی کربلا هم قاسم بن الحسن(ع)  با یک جمله ماندگار شد چرا که رضایت حضرت حق را مد نظر داشت لذا در مکتب سید الشهدا یک نوجوان به مقام رضا رسید که بالاتر از تسلیم است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان تاکید کرد:‌مکتب امام حسین(ع) انسان را پرورش می دهد لذا باید از این مکتب بهره ببریم و از دانشگاه اهلبیت هم بهره ببریم تا سعادتمند شویم گرچه در مکتب خانه مطالب با گوشت و خون انسان عجین می شوند زیرا مکتب با معرفت افزایی همراه است.

وی ادامه داد: کسی که در مکتب خانه امام حسین(ع) رشد و‌نمو کند مغرور نمی شود همواره در حال خدمت رسانی به جامعه و جلسات روضه و عزاداران حسینی است.

حجت الاسلام فقیهی تاکید کرد: در مکتب سید الشهدا بازنشستگی نداریم چون درس عشق و آزادگی مرتب در حال تکرار شدن است این امر باعث می شود که انسان غافل نشود.  

وی تصریح نمود: تا عمر داریم باید جان فدایی اسلام و انقلاب کنیم و پاسداری را به حد اکمال برسانیم اگر امروز می خواهیم در مکتب خانه اهلبیت بمانیم و خدمتی به حضرت امام(ره)، شهیدان و ولایت و رهبری داشته باشیم اهتمام به اجرای بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم و این بیانیه را مکرر بخوانیم و تبیین کنیم.

ارسال نظرات