خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(علیه السلام) خراسان رضوی با بیان اینکه مذاکره باید در طول مبارزه باشد نه به جای مبارزه ، گفت: اگر اصالت را به مذاکره دهیم مسیر ذلت را طلب خواهیم کرد. در حوزه اقتصادی هم ما در مقابل استکبار جهانی باید مبارزه اقتصادی در بخش های مختلف مصرف، تولید و توزیع برابر شیون اسلامی خودمان بکار بری
کد خبر: ۹۱۷۴۶۲۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار یعقوب علی نظری فرمانده سپاه امام رضا(علیه السلام) خراسان رضوی صبح امروز در یادواره سردار شهید محمود کاوه و شهدای عملیات کربلای2 اظهار داشت: همه شهدا یک هدف داشتند و آن استقرار، استحکام، بالندگی و گسترش نظام اسلامی است و ما باید این هدف را برجسته کنیم.

 

وی عنوان داشت:  شهدا به این هدف توسل  جستند و جان خودشان را تسلیم خداوند کردند. رضایت شهدا در گرو این است که ما به اهداف شهدا عمیق بپردازیم. ما موظفیم ضمن پرداختن به فضیلت های شهدا که برای نسل های بعدی استفاده می شود، هدف شهدا را تبیین و به آن بپردازیم.

 

نظری خاطرنشان کرد:  روزی شهید کاوه برای دفاع از نظام در کردستان جان خودش را کف دست گذاشت و روزی در محور سردشت به مهاباد، بوکان، آلواتان و جای جای خطه کردستان با دشمن مبارزه می کرد  تا اینکه در منطقه 2519 به شهادت رسید و همیشه جلودار بود تا نظام اسلامی آسیب نبیند.

 

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام بیان  داشت: همه مخصوصا خانواده شهید به وجود شهدا افتخار کنیم و ببالیم. به این که نظام اسلامی امروز در چه جایگاهی قرار گرفته و ما مجبور نیستیم برای دفاع از نظام در مرزها بجنگیم بلکه جغرافیای مرزی فیزیکی تبدیل به جغرافیایی اعتقادی شده است.

 

 وی اظهار داشت: اگر روزی به عنوان ملت ایران اسلامی وظیفه داشتیم از نظام حفاظت کنیم امروز ملت تبدیل به امت شده است و این در نتیجه برکات خونهای شهدا است. اگر شهید کاوه و همه شهدا در غرب و جنوب با مظلومیت و کمبود امکانات مادی اما قدرتمندانه در برابر دشمن ایستادگی و از کشور دفاع می کردند امروز افتخار کنیم که در اوج اقتدار جوانان کشور از میهن خود دفاع می کنند.

 

 نظری با بیان اینکه در نتیجه خون شهدا، نظام اسلامی حفظ شده و در اوج افتخار قرار گرفته است و هر روز شاهد یک مصداق آن هستید ادامه داد: اگر روزی فریاد انقلابی فرزندان ملت در چارچوب مرزها بلند بود امروز این فریادها از نقاط مختلف جبهه حق علیه باطل بلند به گوش می رسد.

 

وی اضافه کرد: در امتداد خط شهید کاوه است که رزمندگان اسلام تکثیر شده اند و فریاد انقلابی سید حسن نصرالله بلند است که حسین زمان خودمان را می شناسیم و تنهایش نمی گذاریم. امتداد افکار شهید مطهری است. اگر روزی شهید مطهری فریاد زد باید شمر و یزید زمانه را شناخت و در مقابل آنها ایستادگی کرد امروز این خط ادامه پیدا کرده و ما استکبار و یزید و شمر را می شناسیم.

 

 فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام گفت: امروز به برکت خون شهدا همه آنهایی که در این مسیر عَلَم برداشتند و سر تعظیم در مقابل شهدای این مرز و بوم فرود می آورند نماد مقاومت در اینها مظاهر و جلوه هایی از عنایات حق و شاخصه هایی از جایگاه و موقعیت نظام است. باید افتخار کنیم به شهدا که جایگاه وسیع اعتقادی جمهوری اسلامی را به طیف جهانی تبدیل کرده است.

 

وی با بیان اینکه عزتمندی این ملت را هر روزه شاهد هستیم و استکبار در مقابل نظام به زانو درآمده و اقتداری ندارد متذکر شد: ما باید آمریکا و دنیای کفر را آنگونه که هست بشناسیم نه آنگونه که جلوه می کند و در مصداقی بروز  و ظهور پیدا می کند.

 

نظری به ماجرای هدف گرفتن و زدن پهباد آمریکایی ها توسط ایران اشاره و اظهار کرد: نمی شود واقعیت ها را در برخی موارد گفت اینکه چرا آمریکا جرأت نکرد دست روی ماشه موشک هایش بر علیه ایران بگذارد چرا امروز با همه اقتدار و قدرت ظاهری شان حریف یک جمع معتقد انقلابی  یمنی نمی شوند.

 

وی با بیان اینکه نماد قدرت استکبار آل سعود است گفت: این قدرت نظامی آمریکا کاملاً فَشِل و فرسوده است و توان اقدام عملی و ارادی را ندارد. خون شهدا چه بلایی سر آمریکا آوردند . آمریکا به شدت نیاز به دلارهای سعودی و سرمایه مسلمانان دارد. اگر شریان ارسال پول به آمریکا توسط  ایادی آنها و عربستان قطع شود؛ آمریکا به لحاظ اقتصادی مضمحل است و دچار به هم ریختگی اجتماعی است.

 

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی تاکید کرد: هدف اصلی شهدا یعنی حفظ نظام اسلامی را برجسته کنیم که دشمن در جهت ساقط کردن آن است. راه همان است که تا حالا طی شده و راه دیگری وجود ندارد.  بناست که عزتمند و مستقل باشیم و مشکلاتمان را حل کنیم تنها راه مبارزه است و راه دومی وجود ندارد ما باید خط شهدا که خط مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار و ایادی کفر است را دنبال کنیم.

 

وی متذکر شد: مذاکره پاسخ نمی دهد و نمی تواند جایگزین مبارزه شود. ما اگر اصالت را به مذاکره دهیم مسیر ذلت را طلب خواهیم کرد. مذاکره باید در طول مبارزه باشد نه به جای مبارزه .

 

نظری ادامه داد: در حوزه اقتصادی هم ما در مقابل استکبار جهانی باید مبارزه اقتصادی در بخش های مختلف مصرف، تولید و توزیع برابر شیون اسلامی خودمان بکار بریم.

 

وی تصریح کرد: مشکل برخی از ما مسئولین این است که دشمن را آنگونه که خود می خواهیم می بینیم و در داخل به توانمندی ها و ظرفیت ها نگاه نمی کنیم. در میدان تقابل دشمن را همانطور که هست باید ببینیم و از ظرفیت ها خود استفاده کنیم.

 

فرمانده سپاه خراسان رضوی با بیان اینکه راه مبارزه  تمام شدنی نیست تاکید کرد: مسیر شهدا مبارزه در همه عرصه ها در مقابل دشمن است باید با ادامه این راه اهداف شهدا را محقق کنیم.

 

وی ادامه داد: مبارزه محدود به کار نظامی نیست و باید گسترده، جامع و ادامه دار باشد  و باید به آنچه شهدا پیمودند متصل کرد تا با اطمینان خاطر شاهد نزول برکات خداوند در اعمال و رفتارمان باشیم و در مسیر رستگاری و رضایت الهی قرار بگیریم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها