خبرهای داغ:

خبر خوش برای رانندگان تاکسی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از ارائه وام ۴۰ میلیون تومانی به تاکسیران‌ها برای اسقاط تاکسی‌های فرسوده خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۴۶۰۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به وجود 35 هزار تاکسی فرسوده در تهران اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی جدا از موضوع آلایندگی و صرفه اقتصادی آن، به گونه‌ای نیست که برای رانندگان کسب درآمد کند، از این رو اشتغال رانندگان در معرض تهدید قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: هماهنگی‌های لازم با سازمان تاکسیرانی، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، مدیرعامل صندوق مهر کارآفرین و شرکت ایران خودرو انجام شده و صندوق مهر کارآفرین برای تأمین مالی 10 هزار خودرو اعلام آمادگی کرده است.

 

امامی امین تصریح کرد: بر این اساس 500 میلیارد تومان از سوی شهرداری تهران و 500 میلیارد تومان از سوی صندوق مهر کارآفرین به عنوان هزینه این طرح لحاظ شده است تا وام 40 میلیون تومانی در اختیار رانندگان قرار گیرد و 6.5 میلیون تومان نیز هزینه اسقاط خودرو و مقداری نقدینگی راننده باشد.

او افزود: قرار است ایران خودرو تعداد خودروهایی که تا پایان سال می‌تواند تأمین کند را ارائه کند و این موضوع به صورت تکمیلی هفته آینده بررسی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها