معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور:
امین ناجی گفت: توقع ما از دانشگاهیان در راستای تحقق بیانیه گام دوم رهبری آنست که این بیانیه را با برنامه‌ریزی عملیاتی و دقیق علمی به عنوان الگویی مناسب برای اقشار مختلف ارائه کنند.
کد خبر: ۹۱۷۴۵۹۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر محمدهادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در نشست «جنبش استادی الزامات و ظرفيت‌ها» ضمن اشاره به آنکه بسیج اساتید نقش الگویی و محوری در پیشرانی حرکت‌های بسیج می‌تواند به عهده گیرد گفت: بسیج اساتید از جایگاه مورد اعتنایی در میان سایر نهادهای دانشگاهی برخوردار است و آمارها، مرجعیت علمی و اجتماعی اساتید را به اثبات رسانده و این مرجعیت و محوریت در میان بسیج اساتید می‌تواند ظهور و بروز بیشتری داشته باشد.

 

آمارها مرجعیت علمی و اجتماعی اساتید را به اثبات رسانده است

 

وی افزود: با توجه به جایگاه ویژه بسیج اساتید، این جلسه که با حضور روسای کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در  سراسر کشور برگزار شده نتایجش در سال تحصیلی جدید دیده خواهد شد.

امین ناجی با تاکید بر بیانیه گام دوم رهبری گفت: توقع ما از دانشگاهیان در راستای تحقق این منشور که بر تک تک واژگان آن تامل شده  و انتخاب عالمانه صورت گرفته است، آنست که این بیانیه را با برنامه‌ریزی عملیاتی و دقیق علمی به عنوان الگویی مناسب برای اقشار مختلف ارائه کنند.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای تشکیل دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی گقت: همه به دنبال محقق شدن منویات رهبری هستیم و به عنوان سربازان این عرصه  باید پاسخگو باشیم و برای پاسخگویی به مخاطبان و شناسایی نیازها، به روش‌های پیشین بسنده نکنیم تا پاسخ‌های در خور و شایسته و مقبول طبع ارائه کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور بر نگاه مخاطب شناسانه برای رفع نیازها اشاره کرده و اظهار کرد: در میان کنشگران عرصه فرهنگی در دانشگاه پیام نور یک هماهنگی خوبی میان نهاد رهبری و بسیج و معاونت فرهنگی صورت گرفته و این سه هیچ‌گاه از هم جدا نبوده و مانند پیکری واحد حرکت کرده‌اند و این در سال آتی تحصیلی با هم افزایی بیشتر خواهد شد.

ارسال نظرات