خبرهای داغ:
نبیل گفت: کالاهای عرضه شده از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تأیید کارشناسان سازمان صمت بوده و بازرسان این سازمان بر نحوه فروش غرفه‌داران نظارت خواهند داشت
کد خبر: ۹۱۷۴۵۹۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

سعید نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه پائیزه به همراه معاونان خود در این سازمان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از ۲۲ تا ۲۹ شهریور ماه سال جاری در فضایی به وسعت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع و با حضور بیش از ۱۲۰ مشارکت کننده به مدت هشت روز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هدف برپایی این نمایشگاه گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها، عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان در فضای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز می باشد.

نبیل اظهار کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تأیید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و بازرسان این سازمان بر نحوه فروش غرفه‌داران نظارت خواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: در این رویداد اقتصادی کالاهایی شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، مواد غذایی، بهداشتی و همچنین اقلام تنظیم بازار شامل قند و شکر، برنج و غیره عرضه خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: نمایشگاه فروش پاییزه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها