خبرهای داغ:
ولیعهد عربستان در دیدار با نخست وزیر پاکستان وعده داده بود 2107 تبعه پاکستانی محبوس در زندان‌های عربستان آزاد خواهند شد این در حالی است که بسیاری از اتباع این کشور بدون تفهیم اتهام، اعدام شده یا سر آنها بریده می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۵۷۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، بر خلاف وعده ولیعهد عربستان در مورد آزاد کردن اسرای پاکستانی، بسیاری از اتباع این کشور بدون تفهیم اتهام، اعدام شده یا سر آنها بریده می‌شود.

ولیعهد عربستان سعودی در دیدار با نخست وزیر پاکستان وعده داده بود 2107 تبعه پاکستانی محبوس در زندان های عربستان آزاد خواهند شد.

در همین راستا برخی اخبار نشان می‌دهد روز گذشته یکی دیگر از اتباع پاکستانی بدون تفهیم اتهام در عربستان اعدام و سرش بریده شد.

بر اساس گفته برخی قضات پاکستانی، عربستان برای اتباع این کشور حاضر نیست حتی مترجم فراهم کند تا از حق و حقوقشان دفاع کنند.

این در حالی است که خانواده بسیاری از زندانیان پاکستانی به آزاد نشدن این زندانیان طبق وعده «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان اعتراض کردند.

خانواده زندانیان اعلام کردند بعد از اعدام یک زوج پاکستانی به جرم داشتن مواد مخدر نگرانی درباره زندانیان پاکستان که در زندان جده به سر می‌برند، بیشتر شده است.

خانواده زندانیان پاکستانی از وزارت امور خارجه این کشور درخواست کردند که موضوع آزادی اتباع پاکستان در عربستان را پیگیری کند.

«رجا علی اعجاز» سفیر پاکستان در عربستان ضمن اعلام اینکه از طریق مقامات سعودی پیگیر این موضوع هستند، تصریح کرد: امیدی به آزادی محکومان به اعدام در عربستان وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها