رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد با اشاره به اینکه طرح عیادت در هفته دفاع مقدس در استان یزد برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: طبق اعلام کمیته ایثارگران میانگین که طی سال‌های قبل اعلام شد، سن والدین شهدا قریب به ۸۰ سال است و این عزیزان با توجه به مشکلاتی که دارند نمی‌توانند مدت‌های زیادی را در مجالس حضور پیدا کنند که به همین دلیل در استان یزد تصمیم گیری شد، طرح عیادت را اجرا کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۴۵۷۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام احمد نقیبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد  در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان یزد که در فرمانداری یزد برگزار شد با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس در این مقطع از زمان باید هر چه پرشکوه‌تر برگزار شود تا خاری در چشم دشمنان اسلام باشد افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی با همراهی کشور‌های مختلف به دنبال شکست ایران اسلامی بودند که با مقاومت مردم و همراهی مسئولان و رهبری امام راحل با شکست روبه‌رو شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد خاطرنشان کرد: دشمنان برنامه‌های بسیاری را برای شکست ایران اسلامی داشتند، ولی جمهوری اسلامی به خوبی و با اقتدار در مقابل آن‌ها ایستادگی کرده و خواهد کرد و تحریم‌های ظالمانه دشمنان را نیز به مانند گذشته شکست خواهد داد.
وی با اشاره به اینکه طرح عیادت در هفته دفاع مقدس در استان یزد برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: طبق اعلام کمیته ایثارگران میانگین که طی سال‌های قبل اعلام شد، سن والدین شهدا قریب به ۸۰ سال است و این عزیزان با توجه به مشکلاتی که دارند نمی‌توانند مدت‌های زیادی را در مجالس حضور پیدا کنند که به همین دلیل در استان یزد تصمیم گیری شد، طرح عیادت را اجرا کنیم.
نقیبی اضافه کرد: طرح عیادت، برای اولین بار در استان یزد اجرا و امروزه شاهد این هستیم که در سراسر کشور نیز اجرا می‌شود و به عیادت والدین شهدا می‌روند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد با بیان اینکه بازدید از والدین شهدا که بیماری خاص دارند را نیز در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت تصریح کرد: رزمندگانی در کشور و استان یزد داریم که واقعاً گمنام هستند و باید در یک روز مشخص نسبت به بازدید و تجلیل از این عزیزان اقداماتی صورت گیرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات