مجمع بسیجیان شهرستان سنندج به منظور انتخابات رئیس مجمع برگزار و رضا ویسانی‌فر به عنوان رئیس مجمع انتخاب شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۵۶۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج پیش از ظهر امروز در مراسم انتخابات هیئت رئیسه مجمع بسیجیان شهرستان سنندج اظهار کرد: دشمن همواره سعی در ناامید کردن ملت ایران و ضربه زدن به آن را دارد و با اینکه در سال ۹۷ وعده داد که می‌خواهد سرنوشت نظام اسلامی را تغییر دهد، اما نتوانست هیچ کاری از پیش ببرد.

سرهنگ حسن عسگری با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی پا را از گلیم خود فراتر گذاشته بودند، افزود: سال قبل آمریکا اعلام کرد نمی‌گذارد ایران جشن چهل سالگی خود را برگزار کند و جشن کریسمس را در ایران بجای پیروزی انقلاب اسلامی برپا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: با کمک خدا، هدایت‌های پیامبرگونه رهبر و حضور پرشور مردم ترفند‌های دشمن یکی پس از دیگری شکست خورد برای همین تصور می‌کردند بتوانند در سال ۹۸ با هجمه‌های خود به ایران ضربه بزنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج عنوان کرد: در نخستین روز‌های امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی با سخنرانی در مشهد مقدس روح امید را دد جامعه زنده کرد و به دلسوختگان نظام امید بخشید.

عسگری بیان کرد: در سالجاری شاهد گشایش‌های زیادی بودیم ک. بسیار آسانتر از سال ۹۷ توانستیم از سختی‌ها عبور کنیم.

وی امسال را سال اقتدار ایران اسلامی و محور مقاومت دانست و گفت: ایران اسلامی با یک موشک ساخت داخلی توانست پهباد آمریکا را در خط مرزی ایران نابود و ساقط کند و آمریکا نتوانست هیچ غلطی بکند.

وی عنوان کرد: عده‌ای مذاکره با آمریکا را پیشنهاد می‌دهند و تصور می‌کنند با مذاکره می‌توان کاری از پیش برد در حالیکه تنها راه برون رفت ایران از مشکلات، مقاومت و پایداری است که در چهل سال اخیر این مهم به اثبات رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج با اشاره به در پیش بودن انتخاباتی دیگر در کشورمان اعلام کرد: بسیج جایگاه بالایی دارد و نباید به جناح و گروه خاصی ورود پیدا کند.

عسگری اضافه کرد: بسیجیان باید شاخص‌های یک نماینده تراز اسلامی را تشریح و مردم را به انتخاب درست نماینده یاری کنند.

در ادامه این مجمع کاندیدا‌های رئیس مجمع بسیجیان شهرستان سنندج نیز به بیان برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند و پس از رای گیریرضا ویسانی‌فر با ۱۲۱ رای به عنوان رئیس مجمع، حاج علی بام‌نشین با ۱۱۰ رای به عنوان جانشین مجمع و امید مهتاب با ۱۰۹ رای به عنوان ناظر مجمع انتخاب شدند.

در پایان مراسم از شیلان آویهنگی نویسنده زندگینامه سید عبدالله حسینی تقدیر شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات