خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز همه قبول کرده اند که قبول قطعنامه و توافق نامه ضامن امنیت و بقاء ما نیست بلکه مقاومت و تقویت بنیه دفاعی کشور رمز موفقیت و پیشرفت است.
کد خبر: ۹۱۷۴۵۲۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، محمدحسین صفار هرندی در همایش عاشوراییان نخبگان بسیج در سالن شهروند نجف آباد گفت: در تقابل با دشمن رویکردهای مختلفی در کشور وجود دارد. برخی بر این باورند که باید با گفت و گو و چشم پوشی از منافع ملی کار را پیش برد که غلط بودن این باور بر همگان روشن شده است و برخی دیگر معتقدند که باید با تلاش و تکاپو سعی کنیم بنیه دفاعی کشور را تقویت کنیم که رمز موفقیت در همین دیدگاه دوم است.

وی در ادامه به قطعنامه598 اشاره و گفت: برخی می گفتند با قبول قطعنامه جنگ پایان می یابد اما یک هفته پس از قطعنامه صدام با همکاری منافقین حمله سنگینی را به ایران آغاز کرد؛ اگر همه مردم و نیروها مثل روزهای اول در مقابل این حمله نمی ایستادند معلوم نبود چه فاجعه ای بر سر کشور وارد شود. قبول قطعنامه جنگ را پایان نداد بلکه ضربه به صدام و منافقین در عملیات مرصاد جنگ را خاتمه داد.

صفار هرندی افزود: امروز همه قبول کرده اند که قبول قطعنامه و توافق نامه ضامن امنیت و بقاء ما نیست بلکه مقاومت و تقویت بنیه دفاعی کشور رمز موفقیت و پیشرفت است.

وی ادامه داد: امروز پهپاد آمریکایی را می زنیم ولی جرأت مقابله ندارند چون می دانند که قدرت نظامی ما بالا است؛ هر کسی می خواهد جنگی در کشور نشود باید حامی تقویت بنیه دفاعی کشور باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: ارزیابی کسانی که می گفتند ما کشوری هستیم که از نظر تکنولوژی عقب مانده ایم و چاره ای جز بندگی در برابر قدرت های بزرگ نداریم به شکست رسیده است.

مشاور فرماندهی سپاه پاسداران گفت: خوشبختانه امروزه رویکرد مسئولین این است که باید به داخل برسیم و رویکردمان درونی باشد و چشم امید به خارج نداشته باشیم.

وی در پایان درباره fatf گفت: در رابطه با fatf در مجمع تشخیص مصلحت نظام جلسات متعددی برگزار و نظرات کارشناسان گوناگون دریافت شد که در نهایت حدود هشتاد درصد اعضاء پیوستن به fatf را به ضرر کشور و حتی معیشت مردم دانسته و با آن مخالفند و عملاً موضوع پیوستن به fatf منتفی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها