خبرهای داغ:
فرماندار گرگان از پیش‌بینی چهار موکب برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مرز مهران و کشور عراق خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۴۵۰۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، محمد حمیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: راهپیمایی بزرگ اربعین هر ساله پرشورتر از سال قبل برگزار می‌شود و هموطنان زیادی از کشورمان برای شرکت در این راهپیمایی به کشور عراق می‌روند در این راستا چهار موکب گرگان پذیرای زائران اربعین حسینی است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گرگان تصریح کرد: پایان این هفته آغاز برنامه‌های هفته دفاع مقدساست، کشور ما در مقطع کنونی در وضعیت بسیار حساسی قرار دارد، تحریم‌های اقتصادی دشمن علیه این انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته سابقه نداشته ولی مردم ما مقاومت می‌کنند و این مقاومت‌ها نتیجه‌اش روز به روز شفاف‌تر می‌شود.

فرماندار گرگان با بیان اینکه مقاومت برای مردم ما کم‌هزینه نبوده است، افزود: وظیفه ما این است که همراه این مقاومت به خدمت صادقانه به مردم بپردازیم، نیاز است که حساسیت شرایط را درک کنیم و رضایتمندی مردم را با انجام خدمات صادقانه پاسخ دهیم.

رژه حماسی دفاع مقدس ۳۱ شهریور در میدان بسیج گرگان برگزار می‌شود

حمیدی گفت: ملتی که توانست در ابتدای انقلاب و در جنگ هشت ساله در برابر جهان بایستد اکنون هم می‌تواند با آن روحیه ایثارگری پیروز میدان باشد، مدیریت ارشد نظام و سیاست اصلی نظام در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمن، مقاومت است.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های هفته دفاع مقدس روحیه ایثار را برای نسل جوان تبیین کنیم، افزود: رژه حماسی دفاع مقدس ۳۱ شهریور در میدان بسیج گرگان برگزار می‌شود که لازم است همه مدیران و مسوولان در آن مراسم پرشور ظاهر شوند.

فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه در هفته دفاع مقدس باید رنگ و بویی ادارات انقلابی شود، گفت: جانبازان بالای ۷۰ درصد و نخاعی را در هفته دفاع مقدس با کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج و سپاه سرکشی می‌کنیم.

حمیدی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات ابراز کرد: کمتر از ۶ ماه به انتخابات باقی مانده است هر چه به ایام انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم تنور انتخابات گرم‌تر می‌شود.

وی به مسوولان و مدیران ادارات هشدار داد که نگذارند کاندیداها یا احزاب از جایگاه مسوولیت آنها برای انتخابات سوء استفاده کنند.

اقدامات کاندیداها رصد و در صلاحیت آنها لحاظ می‌کنیم/ احدی حق ندارد از امکانات و ظرفیت ادارات به نفع کاندیدای خاصی استفاده کنند

فرماندار گرگان بیان کرد: اقدامات کاندیداها رصد و در صلاحیت آنها لحاظ می‌کنیم، احدی حق ندارد از امکانات و ظرفیت ادارات به نفع کاندیدای خاصی استفاده کنند.

حمیدی بر لزوم سلامت نیروی انسانی در ادارات تاکید کرد و گفت: یکی از مشکلاتی که کشور و ادارات دارند این است که همکاران به سلامت خود خیلی بها نمی‌دهند، هر اداره باید هر چه زودتر یک نماینده به شبکه بهداشت شهرستان برای تشکیل پرونده سلامت معرفی کند تا غربالگری و آزمایش‌های پیشگیرانه برای فرد انجام شود.

وی با بیان اینکه هفته آینده بازگشایی مدارس را داریم بر لزوم همکاری ادارات در این زمینه تاکید کرد و افزود: بخش اعظمی از مردم در اول مهر درگیر بازگشایی مدارس هستند می‌طلبد نه فقط در روز اول مهر بلکه در طول سال با آموزش و پرورش همکاری لازم صورت بگیرد.

فرماندار گرگان ابراز کرد: مسائل ترافیکی، امنیتی برای بازگشایی مدارس مورد بررسی قرار گرفت برای لوازم‌التحریر دانش‌آموزان در ستاد تنظیم بازار صحبت شد و از یارانه‌هایی که دولت دارد فروشگاه‌هایی با قیمت مناسب برای نوشت‌افزار دانش آموزان برپا می‌شود کمیته امداد و بهزیستی سهم آنها جداست که به مددجویان زیرپوشش خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها