خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: در موضوع سیل برای ۱۱ نفر از مسئولان گلستان در مرکز دادسرای استان تشکیل پرونده شده و براساس گزارش بازرسی پرونده استانداران و فرمانداران متخلف نیز که صلاحیت رسیدگی آن در تهران است رسیدگی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۴۹۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام سید رضا سید حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: سلسله مراتب باید در نظام اداری رعایت شود و بیشتر اعمال‌ کاری در این حوزه است یا مشاهد می‌کنیم که کارکنان دستگاه‌های اجرایی در خارج از حیطه کاری فعالیت می‌کنند که تخلف انضباطی و یا جرم تلقی می‌شود.

دادستان مرکز گلستان به اعمال در انجام وظایف محوله اشاره کرد و گفت: اموالی که در اختیار ما قرار گرفته همانند شغل امانتی در دست ما محسوب می‌شود و افراط و تفریط در آن منجر به خیانت به بیت‌المال می‌شود.

حجت الاسلام سیدحسینی گفت: در دوران تحریم به سر می بریم و اعتبارات باید براساس تخصیصی که برای آن در نظر گرفته شده هزینه شود و ماده 598 قانون بیان کرده که استفاده از اعتبارات در دیگر ردیف‌ها جرم است.

وی با بیان اینکه استفاده از ماشین‌های پلاک دولتی برای انجام امورات شخصی جرم و تخلف است، افزود: تصرف مال در غیر مواردی که اختیار آن را نداریم ممنوع است، استفاده از خودروهای دولتی برای استفاده شخصی تخلف است و به گزارش‌‌ها رسیدگی می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها